Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTelevisor Selena 2
Autor
MKbaby
Přijímačem Selena
přizabil jsem jelena,
nechtěl koukat na zprávy,
fláknul sebou do trávy.
Rozdíl mezi jelenem,
přizabitým selenem,
a jelenem střeleným
nenašel jsem. A tak jím
chutné maso jelení,
panty moje nelení :)
63 názorů
aaaale, aj ked sme papajkovia, neznamena to, ze sa ulakomime na clovecinu, naviac tak malicko obalenu sadlom:)
To by si musel byt kacickou alebo prasiatkom:)
Ehm, takze dovolenka u Teba nebude:)
a kde to sidli? Mozno by stalo za to vycestovat za nim a ukazat mu v praxi, ako sa jedlo s laskou pripravuje a s este vacsou laskou zje...balicky by boli vonave na dialku, to je prilis velke riziko, ci by dosli do ciela
Budeme mu muset začít posílat balíčky humanitární pomoci. Jen aby to nikdo po cestě nesežral...
ešte, že nás má:)
Ako ho budeme vykrmovat na dialku? myslis, ze dobrovolne pride do vykrmneho tabora?
Kočkodanův hrudník musí při těchto parametrech připomínat radiátor, to je týrání! Že se ho nikdo jiný než my, Hani, nezastane!
tak, tak...s laskou Ta vykrmime, Kockodanku, tyzdenne budeme kontrolovat hrubku faldikov , ci si uz dost baculaty:)
Cim Ta doma krmia, ze mas len 68 000 gramov? To je neskutocne malooo....podvyziva...
Chyba je v přísunu správné stravy, Kočkodane. Můžeme tě s Hankou vykrmit :)
uz sa tu citim zase ako doma:)
Jedlo rozvoniava, chlapci sa skadlia, Toscanka ma nenapadne vytlaca z poprednych pozicii, ale to nevadi, som rada, ze sme silna stvorka:)
(Aj ked jedalnicek a vahu Kockodana este natolko nepoznam)
Ja by som navrhovala Medzinarodny titul , nieco na sposob jedinecna papulka ( s podtitulom, nielen skvele je a vari, ale aj slovom a pismom sa dari)
pripadne rád peceného bôčika
Děkuji :) Navrhuji pak zavést po vzoru někdejších uměleckých titulů ocenění zasloužilý lump a národní lump. Přičemž navrhuji Kočkodana na národního lumpa; sice lumpačí z exilu, ale statečně :)
Kočkodan: Mně tedy od Hanky stačí místo objetí a pocelování nadívaný bůček. Jednak mne ani Hanku kvůli němu nepřizabije moje drahá tříčtvrtka, jednak bůček potěší větší množství mých orgánů než objetí, byť od tak milé osůbky, jako je Hanka. I když... obejmout by asi šlo, ale nejdřív ten bůček, prosím :)
Toscana: Mám si to vysvětlit tak, že i já jsem lump? Pak je to tedy pocta :)
8hanka: On málokdo dokáže tak krásně básnit o jídle a povýšit jídlo na umění jako ty. A pochopitelně jako já :)
Tosca: Nikam se neztrácej, byla by tě škoda; jestli chceš, přidej se k našemu bůčkování a trojitým večeřím :)
chlapci moji, slzim dojatim, tak predsa len niekomu chybam....Kockodanku, Bejbinku, mohutne vas objimam a posielam pac aj pusu:)
Toscanka, skus, inde na mna rychlo zabudli, tu si spomenuli, huraaa, huraaa, huraaa....
P.S. Kockodanku - ono je to skor o pecenom bociku ako o cukrovani
Pioniersku satku nosim vzdy, ked idem niekam na vylet, lahko ma potom najdu:)
Sny o jídle já mám každou noc :)
Jestlipak nosíš, Hani, ten pionýrský šátek, co jsem ti posílal?
dakujem, Inak by to cez PC ani neslo:)
Dnes budem mat urcite skvele sny, platonicke samozrejme, s plnym tanierom:)
Ja ťa tiež ľúbim, Hanka, i vďaka tvojej láske k jedlu :) A tiež platonicky :)
jeeej, ja ta tak veeeelmi lubkam, platonicky samozrejme:)
Nos strkam do chladnicky, tam je jedlo v pouzitelnom stave, do mraznicky nie:)
MKBaby, diky, ze si ma este pamatas:)
Ja neviem, kde som bola, asi najskor s nosom v chladnicke:)
Toscana: Koukám, že jsem vybral zajímavé téma - sovětský televisor do každé rodiny :) Ona kdyby se ta Junosť dobře roztočila na přívodní šňůře, skolila by možná i slona :)
Evženie: Když nejde televisor za jelenem, musí jít jelen za televisorem :)
Pokud se potkáš s Athosem,
pošli ho ihned, a to sem.
Stane se jistě ozdobou sbírky,
já ti dám za něj flašku a sirky :)
Evženie Brambůrková
06. 04. 2014Tahat se s televizorem do lesa není zrovna nedělní zábava.*
Diana:
Dám si pozor na myslivce,
na vodky i becherovky,
mohlo by se státi lehce -
natáhnout bych mohl krovky :)
Tomu se mi věřit nechce,
že to byla vivisekce!
Překvapím však kočkodany -
na Blaník jsem očkovaný!
Asi by jsi pěkně zasyk,
když ti na prst pustím Klasik,
sil by ubývalo valem,
mlátil bych tě Festivalem.
Že mám slabost pro opičky,
nechejme už stranou Teslu,
napijme se borovičky,
věrni opilcovu heslu:
Na zdraví!