Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska
24. 02. 2002
4
0
2464
Autor
Gordok
Vědomí je znakem lidskosti
Lidskost je znamením lásky
Láska znamená žít
Být člověkem znamená milovat a myslet
Myslím, tedy jsem, miluji, jsem člověkem
my se ale učili, že surrealismus staví na snu
a že pásmo patří spíš do poetismu...asi nás obelhali
Přesně tak :) Jak jsem psal, tak se mi ňák ozval v hlavě a už to bylo :)
Vidim, ze niektori to ponimaju ulne inak ako by /asi/ mali.Surrealizmom nazyvas svoje bleskove pocity?Hm.Ale neva,mozno mas pravdu.:o)
Pro me surrealismus znamena okamzitou asociaci predstav, cili psat to co me zrovna napada ...
MrSasa : No ty si uz namlel horsi veci :)
Když tak po sobě čtu co jsem napsal, tak to vážně zní divně, ale co. Ve škole mi řekla učitelka definici surrealismu, na to sem napsal tuhle basničku a dostal jedničku, ach to české školství :)))
radsej milovat a nebyt milovany ako nedokazat milovat a byt milovany...
Premyslel jsem o tematu ... laska se mi z tech co me hned napadla, prisla nejvhodnejsi ..., rekl jsem si laska a bez premysleni napsal tyto radky, proto ji rikam surrealisticka, byl to blesk, pocit. Slo to primo ze me ... sice uz je starsi, dnes jsem jiz vyzralejsi, ale stejne ji mam rad :)