Milá Irčo, já sice děkuji za komentík, ale jak se říká – všechno je jinak. Název kostí nesídlil v mé hlavě, nýbrž jsem se nejspíš ve wikipedii pídil po nějakém neobvyklém respektive neznámém názvu kostí. V tom velký náznak inteligence nebude. Jedině v tom smyslu, že umím něco najít na internetu. Ale to dnes již dokážou pomalu starší batolata.
Také ti po čase připomínám, že u komentáře k mému dílku není nutné posílat avíza. Hláška mi pak přijde dvakrát – kromě toho avíza ještě jako „nové kritiky). Ale ani trochu tě nepodezírám, že bys tak činila se zlým úmyslem, přidělávat mi práci s klikáním. Tak špatné srdce jistě nemáš. (mrk)
Souhlas se Stázkou - v té kosti
je i náznak tvé vzdělanosti. Jsi jednička. A típek s měkkým i.
Nebudu pátrat v textu, jak jsi na tuto mylnou nebo ironickou poznámku přišla. :-)
To máš pravdu, proto tam mám také sezamské. :-)
Ossa sesamoidea manus – sezamské kůstky ruky[
upravit upravit
|
editovat zdroj
]
Ossa sesamoidea manus jsou drobné kůstky při metakarpofalangových kloubech. Konstantně se vyskytují dvě, po obou stranách metakarpofalangového kloubu palce,
a ne vzácně mohou být i při jiných metakarpofalangových kloubech. Vytvářejí se ve šlachách
svalů,
které se v těch místech upínají. Při druhém až pátém metakarpofalangovém kloubu jsou často jen chrupavčité (bez
osifikace),
a uniknou proto pozornosti při
rtg
vyšetření. Za kost původem sezamskou se považuje i os pisiforme karpu.
Pokud se nejedná o mísu toaletní, tak bych si s dovolením hrábnul. A dík.
I když narozky vzala voda, ber z mísy Tips co hrdlo ráčí.
Tvoje reakce také zrovna nepatrí mezi nepovedené, dík. :-)
:-) Povedlo se Ti. Hezky napsáno Tip*
Díky, nepopírám, ze mi tvuj komentár polechtal jesitnost na brísku. Je to i pekný dárek k mým dnesním narozeninám.
jsi tu tak jako tak jeden z nejvtipnějších, za tebe ti dávám tip a jdu vyrobit další prstýnek na Matějskou pouť
Za tvuj názor a pohled dík. S príslovcem jsem mohl dopadnout i hur.
trochu laciné, snaživé a křečovité... můj názor a pohled
Dakujem pekne a ruky bozkám. :-)
Tam, kde hviezdi ironia
(Krom mne - proti vsem)
Tam som celkom rada i ja
Ocenit to viem
Par hviezdiciek je vsak nic
Proti duchu, co tu ziari
Na konci vzdy plieska bic
Zachovaj si v kalendari
;)
Svédsko 1, díky za dvojnásobný pocet hvezdicek. :-)
Tak vám teda za ty komentáre pekne dekuju! Vsechny vás nezardousím.
Rybko: Versíky jsem vytvoril jiz pred nekolika lety a tenkrát hledal nejaké kosti v sítovce. Mezitím moje hlava zapomnela, kde se sezamské vyskytují.
Cudlo: Tvuj koment by nebyl spatný, ale hyzdí ho sluvko "Dokonce". Jako kdyby to bylo neco prekvapivého, neobvyklého, ze je moje tvorba velmi dobrá. Príste si dávej trochu vetsí pozor pri formulaci. ;-)
Médo: Tvé hodnocení me nenamíchlo; díky za kosterní poucení.
Evzíku: Prede vsemi ti posílám velkou pusu k písmáckému svátku. Snad to nebudes brát jako útok.
Kvetoni: Já to vedel, ze tvuj komentár bude nejaká hovadina... :-)
Toscano: Tobe bych presto hnul prstem vcelku rád.
Macecho: Budu si tvou kritiku vykládat jako mírne pozitivní.
mně se líbí všechny .... T***
Nehnutí prstem by mě nechalo vcelku v klidu, kafe si umím bez problémů udělat sama a chipsy mi nechutnají, takže je nejím... :-))) *t
Se svojí troškou do mlýna:
Jde jako tele na porážku
Samo šlo až do Bytče
vykrmené dobytče
mělo plánek přesný
Bytča – závod mäsný
I pro mne je útok a zábava tím pravým ořechovým.*
Není zlato, co se třpytí! :-)***
Ty ses nám nějak rozepsal Luboši...a dokonce je to i velmi dobré.. /*
Nejlepší obranou je útok :))
Útok a zábava nemaj chybu:)))))))) a víš, milý Lubošku, kde je ta sezamská kůstka?