Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDávejte pozor na dědečky
25. 02. 2002
9
0
3596
Autor
Aki
Náš děda je popleta
pořád ztrácí hlavu
naposledy jsme ji našli
u starýho splavu
nedostane více jinou
zahrabem ho čerstvou hlínou
doufám, že ne naší vinou
splet si Gillette s gilotinou...
náš děda taky ztrácel hlavu. Sedíval před nově postavenou sámoškou, furt se ohlížel a říkal: "Milánku, ty to máš hrozně jednoduchý. Tebe zajímaj holky jenom od patnácti do sedmnácti. Mě od patnácti do sedmdesáti."
já myslim, že mašinfíra je rytíř, co přesedlal, když přišel na to, že mašinka pod nim nepadne, ani když si přibalí tři sady čistého oblečení.. :)))
kalais: nee, já tím nemyslel, že sis spletla pyj s kyjem... :o) ale klacek s klackem... :o)))
Konstantinidisová
28. 02. 2002
TO NEZNÁTE MAŠINFÍRY!!! TVÁŘEJ SE MAŠINFÍROVATĚ A ZATÍM JSOU FON!!!!!
;o)))))))))))
m.
Prokletí: myslím, že ne, bych řek, že byl mašinfíra... :o)
kalais: já to vím a taky se k tomu hrdě hlásím :o) proč něco řešit rozumem, když někdy stačí jen vzít si větší klacek... :o)))
kalais:
z Akiho slovníčku cizích slov:
klacek = kus stromu, kterým se dá vzít vopruzující člověk po hlavě... :o)))
kalais:
esi si jen nepleteš pojmy s dojmy... :o)
pyj a kyj jsou taky dvě úplně rozdílný věci :o))
Materula:
myslím, že děda nebyl rytíř... esi si to dobře pamatuju, tak byl důchodce... jinak o svejch předkách toho zas až tolik nevím, ale holky říkaj, že prej mám hezkej zadek... :o))
jo... a ten zázrak.. když ti řeknu, že máš pravdu, zůstane to jen mezi náma, jo? :o))
no.... tak nevím... jestli tím třeba nemyslej, že jsou jako rády, že už jdu pryč... :o)))
Materula: co při tom dělaj... držej mě za něj a vokusujou ucho... většinou... :o)))
Kami: ne, zrak mám na hlavě, na zadku mám akorát díru... :o))