Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebábovka
25. 02. 2002
2
0
1420
Autor
kirkov
Bábovka tvaroh.
utřít 25 dkg másla
25 dkg cukr písek
3 celá vejce
(přidat kakao, kokos atd.)
1tvaroh
25 dkg polohr. mouka
a prášek do pečiva
Mistr umění kulinářského, by mohl doporučit ještě malou jahůdku. Neb Zbóďa o tom asi taky něco ví. To je z toho vidět, ovšem Prokletí nemá o dobrém jídle natož o televiznim vysílání nevyjímaje ekologický přírodopis zřejmě ani šajn.
mám lepčí recept...
Chlup na 30 dkg polohrubé mouky
Chlup pod 20 dkg moučkového cukru (prosát, pak je to lepčí)
1 vanilkáč, 1 prášek do pečiva.... smíhat všechno dohromady
pak do ďúlku 1 šlehačku a 3 vejce
Hotové, pokud chcete mramorovanou, přidejte kakao v rumu
bléééééééééééé ;o)))))))))))))))))
m.
Teda mě se úplně sbíhají sliny. Možná bych tam přidal trochu (ale opravdu trosicku) (možná že to bude odvážné, nejsem pekař ni kuchař) citronové kůry.
No jo už to vidím jak se na mě všichni sesypou. Blbečku, fašisto, nerozumíš legraci, nebo si ze všeho děláš legraci atd atp.
Ale co naplat, já to tak cítím a tohle je svobodný server. Nebo ne? Dobře, tak muškátový oříšek a ne citronovou kůru, ale to je poslední ústupek co udělám.
Dej těsto do díže, upeč třebas chleba, postav třebas ze´d, žal se krásně vstřebá, začni s tím hned teď, začni s tím hned teď...
Lothare jakto, že napadáš genia Slintala s jeho nedocněným, na Nobelovku čekajícím dílem Stan Čelo??? Nemám rád tady tu krutou ironii...
Stan a bábovka...opravdu nehorázná urážka, to už je pomalu na žalobu za "pomluvy". Být Stanem tak to zvážím.