Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevěra 2.
Autor
Oldjerry
vektorem noci
s jiným
pošťuchuješ mne
mezi ušima
dobře víš
že
ani rozhoupaná postel
a itinerář ukolébavek
nepomůže
a rozednívat
se bude
týden
15 názorů
Pavle - pokud souhlasíš se zněním té Jolaniny kvazikritiky, tak to, co jsem jí napsal, platí i pro tebe. Sarkazmus není kritika ani v Brně, nebo ano? To co Jolana napsala není kritika, ale sžíravý odsudek. Nevymezil jsem se tedy vůči kritice, ale vůči pohrdavému odsudku.
je to dobře napsané, ale na druhou stranu i s interperetací jolany souhlasím, není asi nutné se vůči kritice vymezovat tak nízce, jako osočit někoho z nadřazenosti apod... to mi přijde takový povýšený, nadřazený, nafoukaný snad i..
pz
Jolana - nejde o to, cos napsala, ale jak si to napsala. Z této interpretace čumí nahony domnělá nadřazenost, povýšenost, nafoukanost. Buď jaká chceš být, ale pak ke mně nelez...
milé medvěde - tož já zas uvažoval o tom, že dám prostor čtenáři, aby si dosadil za neznámou svou konstantu. Jak tam máš něco svého, hnedkaj je to jiná matematika. Dík za vlezno ku mně (:-D
animovaný medvídek Pú
10. 06. 2014Vektorem noci... to je snad nejšílenější spojení, co jsem četl. Jakože člověk pošťuchuje sílou daným směrem?
Nostalgia_For_Infinity
08. 06. 2014*
Desetkrát dík, všem,
Vašku - tím více si toho vážím. Zdarec do Alberty!
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2014***