Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejarní tah šprčků
Autor
kirkov
A co jejich perličkami stříbra poseté hlavičky? Inu...ty na nás šibalsky blýsknou chytrým očkem a zaštěbetají \"Stííííbrt, stííííbrt.\" a my již budeme vědět, že to jako každý rok nás navštívili a z daleké, předlouhé cesty se knám vrací naší staří dobří známí. Šprčci.
Neměli bychom proto jen tak nečině stát (I když bychom jistě rádi, se jen tak kochali jejich veselým trilkem) s dlaněmi v klíně, a zvesela se pusťmě do díla.
Nejdříve vyhoblujeme podlážku smirkovým papírem o zrnitosti K20, pak jako již zkušení dřevobranci vyloupneme díru po suku jako vletový otvor.
Tiše jako myšky za opatrného našlapování se pak za touto improvizovanou pavézou přikrčíme (moc se nevrtíme).
Sotva jen uslyšíme to naším uším důvěrně známé \"Káách, kááách\" - pálíme broky Bereta S2 a to již i bez přílišného míření, i když každý jen trochu zběhlejší střelec ocení dobré služby zaměřovače Swarovsky.
Šprčci nás za naši vynaloženou námahu a píli odmění svou věrností a nikdy se neoposlouchavší písničkou jarního tání a pučení.