Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěl mluvit o bohu
Výběr: kafka
05. 03. 2002
15
0
1569
Autor
Henry
Chtěl mluvit o bohu. Zastavoval je na ulici. Někdy jen tak sám seděl a nahlas mluvil o své obrovské lásce k
bohu a o vší radosti, kterou bůh přináší na svět svým slovem. Byl naplněn láskou k lidem, i když ho nikdy neposlouchali a v horším případě mu říkali, ať odprejskne, a oháněli se po něm. "Táhni odsuď, ty starej šmejde!” Jeden kluk, který měl na sobě tričko s nápisem Black Sabbath Vol 4, ho s blýskajícím se nožem pronásledoval dva bloky a pořád dokola ječel: "Za Ozzyho, za Satana, za Van Gogha!” Měl těžký život, tenhle ježíš milující hovada. Před několika týdny ho nějací spratci podpálili, když spal v parku.
mne to evokuje mnohem hlubsi zazitek, mozna autoruv mozna ne
je to straslive smutny a cynicky, a je straslive smutny ze mne se takovy veci libi
Tak tohle jo o... "Chtěl mluvit o bohu" - už ten název mě vzal - a text to úžasně podtrh...
Ani nevím, vybavil se mi Hyde Park.. otevřené názorové pole všemu pocestnému, resp. těm co mají uši (k slyšení), oči (k vidění) a srdce ústy na dlani.
Není než ostatní reportáž? evokuje přiblížit smysl toho všeho přede dveřmi: Proč? A člověk se pro odpověď vrací zpět ke Slovu. :)
"Já jsem to." Občas nezbývá než posadit domýšlivost na zadek a zakrýt si ústa. Díky Bohu. :))
Výborné. Přes vlastní současnou výpověď pobavilo "za Van Gogha." Nutíš přemýšlet a je o čem -myslím (na život a na smrt) zásadně.:)
tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptip
Hmmm....tak to je zajímavý:)! Ale tak to chodí. Už jenom to jméno JEŽÍŠ je neuvěřitelně provokující....proč asi ?
Bůh?????
Proč se zabývat někým kdo již dlouhou dobu leží v nenávratnu???
Básníci jsou od toho,aby ho připoměli nebo zcela zničily i poslední vzpomínku na otce všeho dění...
tak tohle mi zase připomíná osud jednoho starce, o kterém zpívá Brichta, říkalo semu Žižkovský Marx
Astalavista
05. 03. 2002
krasa v krutosti?
ano je to pravda...!
&nie je to strasne??
tak ci tak.
*!