Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHra ...
05. 03. 2002
15
0
2865
Autor
NoHead
Hra sa začína
figúrky rozhodené
trochu nev(ý)hodne
čierna v smútku
a prichádza
(Ach,) neskoro.
Strelec vo veži (už prázdnej).
Kráľovstvo (či kráľovnú?) za koňa.
Všetko pre princeznú.
Pat !
-etický pešiak.
čierno-bielo nespáva(m).
Pchhhkadlo :o)) to "Dakujem Silvia" mas za "Vyborna basen Peter" ... ty si zacala :o)))
A ako inac si to myslela s tou istotou?
No ja som sa to snažila povedať maximálne vážne :o), to s tou výbornou básňou :o)))). Tak ešte raz: Suuupeeer básnička Peťulo!!!!! :o)
A o tej istote. Vieš, nemôžeš proste vedieť, že šliapeš po bielej, alebo čiernej strane. Takže nie je až také isté, či bojuješ za svoju, alebo protivníkovu kráľovnú. Ale do dôsledkov v tvojich citoch je to vlastne jedno :o). Aj tak si fajn pešiak, ale povedala by som, že skôr bezhlavý jazdec :o).
No ved tu tvoju "maximalnu vaznost" som ti iba oplatil. Tento prejav radsej oplacat neskusim, vobec totiz nie je iste ako by to dopadlo :o))))
A o tej istote ... mozno niekedy pri kave alebo inom jedovatom napoji, ak niekedy vobec budes mat kustik casu aj na mna. :o)))
Do klubu sa dáva: Kluby, Administrace, dole je dialóg, kde vložíš číslo diela, ktoré nájdeš v pravom hornom rohu TU :o)) A šte zaradíš to kategórie ( rýmované atď )
Alles klar ?
Help... neviem, priznávam neschopnosť nájsť to.. Bixi, ešte raz :o)))).
NoHead: To oslovenie, že Silvia... Pch! Ja som to s tou istotou myslela ináč :o).MTR!
Patetický pešiak sa mi ráta,
no tá šachovnica je na môj vkus skoro tak rušivá ako Pokémoni. Kde máš istotu, že náhodou nestúpiš na čiernu? Nemáš... Alebo áno?
Výborná báseň Peter.
A ešte sa mi ráta ten Pat...!!! Ale iba čisto poeticky, MAT by za príliš nestál. Čisto poeticky.
Dakujem Silvia. :o)))
Istotu samozrejme nemam, keby som mal, by ma to vsetko asi nudilo. Viem len, ze nemozem prehrat. Kazda chvilka je pre mna malou vyhrou, aj ked si stupam po nohach ...
"Pika-pika!" :o))) co mas proti pokemonom?