Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena sklonku dne
Autor
aleš-novák
vlasy plápolají větrem
dívce jedoucí na koni
po hraně obzoru
a při každém nadlehčení
v třmenech
jí nad sedlem problikne slunce
svatozář mezi stehny
35 názorů
aleš-novák
14. 05. 2015málokdy se mi povede převést obrazový vjem do slov tak, aby tam bylo všechno, jak má být...díky :o)
Málokdy se mi slovo čtené přenese do vizuálního vjemu.
Tady jo, slovo od slova a je mi úplně jedno, kdo si usurpuje právo na poslední slovo.
Nic není pokaženo, vše je tam, kde to má být.
*T*
Evženie Brambůrková
14. 05. 2015Jako bych to viděla. :-)))*
Alesi to je take krasne, krehucke, jemne, si fakt dobry:)
Dufam, ze mozem pridat kusok mojej oblubenej Karavany mraku, pohlad muza na seba:
"Slunce je zlatou skobou na vobloze přibitý,pod sluncem sedlo kožený,pod sedlem kůň, pod koněm moje boty rozbitýa starý ruce sedřený."
Promenlivynick
13. 05. 2015moc hezky nadlehčená ..
Snad každý, ale dolňák; horňák by sledoval jiné natřásající se partie, si myslím :)
aleš-novák
13. 05. 2015florian: takhle se právě dívá každý...:o) akorát se tam připletlo to slunce, no :o)
aleš-novák
13. 05. 2015seriál posledních slov R.L., díl 3. doufejme, že závěrečný.
Jarmila_Maršálová
13. 05. 2015hoši hoši hoši hoši... tady se řeší nějaké spory?? pro Romana: já ovládám jen 1.slovo, to poslední nechávám chlapovi)))
aleš-novák
13. 05. 2015ještě před půl hodinou si psal, že si mě nevšimneš. Tak aspoň dodržuj slovo chlapa, když už nedokážeš být gentleman.
sorry - myšlenkový zkrat: Samozřejmě má být : "spory se mají řešit v soukromých zprávách"
aleš-novák
13. 05. 2015ale jo, hlavně že je mír...:o)
Hmmm - tak mi tady někdo radil, že osobní spory se mají řešit v avízu... ale: Báseň je krásná, fotka by přišla vhod, Maršálová to trošku uzemnila (ale nevadí) - svoboda slova je O.K., míra vkusu se nedá změřit (ale nevadí...) Jó a báseň je to krásná - to už jsem psal??? /**
Stejně si myslím, že na tomto plácku jde především o dobré pobavení...
aleš-novák
13. 05. 2015děkuji, nepotřebuji ochranku.
aleš-novák
13. 05. 2015tak nekálej a bude to ok :o)
aleš-novák
13. 05. 2015svoboda slova má přednost před snahou se zalíbit :o)
aleš-novák
13. 05. 2015příště se polepším...:o)
aleš-novák
13. 05. 2015to si myslíš, že se to může dát rozkazem? všechno má svůj čas :o)
Jarmila_Maršálová
13. 05. 2015ten poslední řádek má každá, že? a taky poslední slovo!