Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo stranách Moravy
Autor
aleš-novák
Dámy a páni,
pokud ještě nemáte program na poslední červencový víkend, možná Vám přijde vhod tahle akce
pro veřejnost je 24.7. od 18:30 Poetický večer v Záhorské knihovně v Senici, jehož součástí je
vědecké pojednání "výskyt babky Blaškové v literatuře" v podání Fóra humoristů z Trnavy.
25.7. od 18:30 Galavečer v lázních Smrdáky: mluvené slovo, hudba a dobrá nálada...
Kdyby se chtěl někdo přihlásit jako aktivní účastník, tak všechny informace najde na www.postranachmoravy.cz . Ale reagujte rychle, počet účastníků je limitován...
41 názorů
vinca minor
18. 07. 2015Mně je na tom sympatické už jen to, že se akce koná ve Smrďákovicích. Určitě to tam bude báječně zdravotně smrdět. Mít více než dvě (nemotorizovaná) kola, přijela bych.
aleš-novák
09. 07. 2015Simono, přeci víš, že co se škádlívá, to se rádo mívá :o)
Jeden obyčejnej literární festival a tolik řevu kolem něho. A pořád ty samý fráze - na to snad musí být nějakej speciální kurz, ne? Myslela jsem, že odchodem z rodného serveru tomu uteču, a pendrek. Už je to tady zas :( Jak se to jenom šíří?
Jarmila_Maršálová
09. 07. 2015když už pojedu do ciziny, tak bych se ráda podívala na Zemplínskou Šíravu, ještě jsem tam nebyla))
aleš-novák
08. 07. 2015není třeba s každou blbůstkou chodit k lékaři. stačí slunce a vitamíny :o)
aleš-novák
08. 07. 2015tak pravil neděd
aleš-novák
08. 07. 2015San Juan: zdravý organismus si s virem poradí :o)
aleš-novák
07. 07. 2015musíte se víc snažit, pane správče :o)
aleš-novák
07. 07. 2015taky to mám z ruky, ale spojil jsem to s cestou na Balaton :o)
aleš-novák
07. 07. 2015JMK: no, u tebe není divu, ale jak si to mám vysvětlit já? :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 07. 2015Snad kromě maminky mi v životě nikdo nevěnoval tolik soustředěné pozornosti, jako Roman Lohnert :)))))))
Díky, Aleši.
aleš-novák
07. 07. 2015aleš-novák
07. 07. 2015Lady: to pojednání znám jen z programu, podrobnosti nevím...:o)
aleš-novák
07. 07. 2015jasně, dědo.
Já bych ráda alespoň nějaký záznam k tomu výskytu babky Blažkovej v literatuře, když moje bábi je z Trnavy a příjmění má až na to "k" stejné :-P - já se tam nejspíš nedostanu ..i když možná nebudeme daleko ...
aleš-novák
07. 07. 2015nikdo tě nenutí k účasti, dědo :o)
aleš-novák
07. 07. 2015nikdo tě nenutí k účasti, dědo :o)
aleš-novák
07. 07. 2015víš, chlapče, akce se koná za pár týdnů, a pokud se někdo chce přihlásit, tak to musí udělat včas, třeba aby se dal objednat nocleh a vědělo se, jak velký sál je nutné sehnat...Tebe to ve skutečnosti nezajímá, takže se neobtěžuj s přemýšlením a věnuj se své velké francouzské poezii :o)
aleš-novák
07. 07. 2015účast autorů i diváků je zcela dobrovolná :o)
aleš-novák
07. 07. 2015doporučuji zejména generaci nula a Miro Kapustu ...ale i další :o)