standam: myslím, že ta tvoje básnička slušný lidi určitě nevyděsí... což se o některých mých výtvorech říct nedá :o)) a dík... :o)
To je pointa jak víno. Ještě teď se směji.Díky. Načerpala jsem tu u Tebe dobrou náladu nejméně na čtrnáct dní doopředu .
Super, někdo už musel klidem říct, že ty andělé jsou taky jenom.... andělé...
...těžký úděl anděla strážného...:o)))
Rád bych věděl, kde se zrovna teď fláká ten můj :o) T
Úsměvné, i když pro mne místy neučesané, ale neva, důležitější je, že je to jaksi napadnutý!(tím myslím nápady a nápadíčky na ty strážný andělíčky!)
aki, ona když neskáče do kaluží, tak sjíždí ze svahu - po blátě :)))
a měřit klacíkem hloubku - to už by pak přece nebyla taková legrace :))
a tak a vůbec.. zkuste si někdy vzít kus zablácené látky a podívat se skrz něj na slunce.. kdepak, pořád oslňuje.. před sluncem nás mohou schovat jenom zdi.. a mraky.. ... :)
Nevím, jestli má Pája pravdu...
pokud si ještě pamatuju zbytky latiny, přítel není amictus, ale amicus.
A cituji z netu:
The Romans divided their clothes into two parts: underclothes, called indutus, and outer garments, called amictus. People generally slept in their indutus and put their amictus on when they woke up. The amictus could be used as extra bedding during cold nights.
Takže opravdu ODĚNÁ!!
Wopi: takže vlastně ve spoďárech, jestli jsem to dobře pochopil... páč vrchní oděv tvoří sluneční svit... :o) moc hezká představa... :o))
Aki... neskákat do kaluží...? Zní to tak nějak... neskákat do kaluží... slyšíš to? Jak jsou v tom hroooozně smutný kaluže...?
Bráško :o) Na sjíždění zablácených svahů si aspoň beru speciální obleček :o) Aspoň někdy, teda... záleží na tom, jestli myslíš ten uprostřed Prahy (tenkrát v zimě na Vyšehradě, pod tím sněhem už to bláto dost prosvítalo... ehm.. protmavovalo) a nebo ten uprostřed Jeseníků...
a nebo nějakje jinej, samozřejmě, bylo jich dost... :o)
A vy dva.... jste nějací moooooc učení... a navíc, barbánku, jestli je ta citace správná, tak amictus byl vrchní oděv, který za chladných nocí sloužil jako extra přikrývka... takže byl určitě pořádně hrubej, žádný hedvábný tílko... :o)
☼
Mahonek si vymýšlí, samozřejmě... v mém oblečení koneckonců ani moc nejde oslňovat... ;o)...
Třeba ve čtvrtek v Praze... už se vám někdy stalo, že jste skočili doprostřed kaluže - a ona vám byla skoro po kolena...? ... to se to potom oslňuje, když máte kalhoty i pončo od shora do kaluže mokré a špinavé...
...a to se mi stává pořád... :o(
☼
Ami: možná kdybys zkusila neskákat do těch kaluží.... :o)
a nebo klacíkem nejdřív změřit hloubku... :o)))
aki, amicta jen světlem oděná? :)
díval ses někdy do slunka? no, tak právě tak sestřička oslňuje
oblečená.. :)
ale musím přiznat, že bejvaly časy, kdy jsem to tak jasně neviděl.. tenkrát jsem míval podobné nápady :)
Až na to vzití jména B_žího v předposledním verši mně to vůbec nevadí - naopak, je to super *! ;-)))))))
směju se u tvých básniček nahlas..... :))
JSI PROSTĚ DOBREJ !
*****5/5
sorry zas sem ve spěchu zpomněl škrtnou za tip :)
já si mysim, že andělé vůbec neto.. netento...
voni si mysim jsou uplácaný z živý plastelíny,
takže vubec nepapaj, nepotřebujou řízek a podobně :-)
papouch: hmm, já bejt anděl, tak žeru jak zjednanej... páč andělé netloustnou, myslím... nebo jste už někdo viděl tlustýho anděla? :o))
a na záchod choděj... jak jinak by sis vysvětlil tetu sežranou tygrem? :o)))
No tlustýho anděla neviděl nikdo proto, páč ti tlustí
se neunesou, takže jenom choděj po nebi a dělaj
podřadnější práce, třeba zametaj a na služebky na zem
je neposílaj, lébrž jakužsempravil tak by jejich let skončil
neřízeným pádem bez možnosti návratu nahoru,
alespoň do doby, než by zhubli :-)
Po zametání pak choděj (ti s pevnější vůlí) do fitandělcentra,
nebo cvičit anděrobik :-))
A teta sežraná... .. Hmm, a nebyl to náhodou Tracyho tygr? :-)
Zebra: že by exkrementy nekakali, ale jen kašlali? Hodně unapetitlich pšétstafa... bléééé ;o))))
m.
Beru zpět. Z úcty k andělům.
Tak dokonalý metabolismus stejně určitě nemají.
Anonym: když pláčou, tak mrholí... když se jdou vyčůrat, bejvaj i záplavy.... :o)))
Dobrej nápad, konečně něco uvolněného. Čert vem rytmus, abych byl stylový. Snad se věřící také neurazí.
Akííííí, akí akí... :o))) Děkuju... :o)))))
Fakt to s náma nemaj jedno(d)uchý....
Slibuju, že jim občas dám pohov a třeba už nepolezu na úplně každý lešení ale jenom na každý druhý... ;o)
Amicta sole... dá se to překládat různě... třeba
světlem oděná... ale Pája má pravdu, doslovně jsem v vlastně
přítelkyně slunce...
~*~~☼~~*~
Mimochodem, jednoho anděla strážného mám, ale někdy vážně nevím, kdo koho stráží...
Amicta: Hmmm... bych tě chtěl někdy vidět... oděnou... jenom sluncem.... :o))))
a díky za překládek :o)
Víš, neřekla jsem, že jenom sluncem... ale to slunce je to hlavní ;o)
A mimochodem, dárky se splácejí dárkem, tak mě to doma učili... hledej :o)
Hele, a nemoh on by si ten anděl občas skočit na záchod plánovaně? Třeba když přijedou příbuzní a tak?
Zebra: když to je těžký... ty přece taky chodíš jenom když se ti chce... :o))
No, já jo, ale třeba mají andělé dokonalejší metabolismus. Nemůžou se přece jen tak na všechno vy.kašlat ....
Vy jste pěkná zebranka... ;o)
Zebra: na včechno né... ale občas prostě musej.... .o))
;o)))))))))))))))
mimochodem, jak kaká anděl? uchem? ;o)
m.
:-))))))))
(možná to znamená při mé skrovné latině z Umberta Eca: přítelkyně slunce? (amicta sole) a nebo něco úplně jiného :-))) )
:o)))))))) moooc slušný !! :o))
:o) Nojo no, nemaj to s nama vazne lehky a to je nas pres 6 miliard :o)))
Prokletí: kakat jsem anděla ještě neviděl, ale vím, jak čůraj... lidi tomu říkaj déšť, ale já vím svý... :o)))
tyjo, ale to jich musí hodně najednou... je mi to jasný... nebeský urologický orgie!!! (c8
m.