Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMísto činu
Autor
amoresperros
6 názorů
amoresperros
03. 11. 2015Hned od první věty v tom textu shledávám nepřesnosti ve vyjadřování (...slyšela hlasitý řev své matky, Samanty Lee, až sto metrů před... # UŽ sto metrů před... by znělo výstižněji. ...Posílena mateřskou láskou... lásce dítěte k matce se myslím neříká mateřská, ale vhodné slovo mě teď taky nenapadá. Tahle věta: ...Její matka se na ní zoufale podívala, oba vystrašené pohledy se střetly... sděluje dvakrát totéž. S a Z (...schátralý... sfetovaný...) nechávám ležet, ale ...čupka... se určitě píše s B. Líbí se mi spolvní spojení ...hořkých vulgarit... a snažím si nějakou představit. ...plyc... se píše s měkkým, ...akorád... s T a konec plný mrtvol mě nepotěšil. Ne že by byl život každý den kdovíjaký, ale takhle zlé to není ani v americké detektivní sérii (jedna se tak tuším jmenuje).
amoresperros
31. 10. 2015amoresperros
30. 10. 2015Tak to je tedy fakt drsný. Nevím co autora vedlo to napsat. Jestli má nějaké takové otřesné zkušenosti... Nebo si to celé vymyslel? Potom to tedy dost přehnal, nebo ne? Chtěl jsem jenom říct, takové násilí a hnus na atraktivitě nepřidá. Stačilo by méně.
Jinak je to čtivé, čte se jedním dechem ale chtělo to ještě několikrát přečíst a opravit. Tečky, čárky, uvozovky v mluveném slovu atd. ...na děvče zakřičela. "Tak mi... /na děvče zakřičela: "Tak mi.../atd.
Tip jo.