Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMasný manekýn
Autor
Movsar
Kytičky v autobuse
Vyrůstají z koženkových sedaček, jsou barevné a voňavé. Mají lehounce ochmýřenou pleť, drobné lístečky a o mírné vláze, jíž jsou spojeny s koženkou, drahno mluvit… Okolosedící muži o ní tiše sní.
Vzpomínka na Balthuse
Ten blonďatý ohon za ní vlál jak plamínek právě rozhořelé touhy. Mířila k Andělu, s mámou koupit nové boty. A bude pak stát před zrcadlem, jako správná slečinka, nahá jen v keckách. A možná si nadzdvihne ten plavý ohon a ukáže sněhobílou šíji. Za výlohou ji takto bude pozorovat muž jménem Balthasar K. Až přijde domů, nechá ten plamínek rozhořet olejovými barvami.
Masný manekýn
Ve výloze řeznictví v Náplavní ulici stál řeznický učeň. Stál tam jak pán nad životem a smrtí, ve své kostkované haleně s rukou na obřím mlejnku na sekanou. Svůj úkol už měl splněn, sobota se kulila do odpoledne, co nasekal a namlel, to mělo sytit jedlíky z dalekého okolí. A tak už mohl sytit ulici jen sám sebou, ten masný manekýn.
Nedělní pudink
Vězni už jsou po koupeli, učesaní a v nočních teplákových soupravách těší se na pudink. Je totiž neděle podvečer. V bytech je to podobné. Jen děti chvílemi zlobí. A z některých bytů právě odcházejí mladí muži s pistolemi skrytými u pasu, zadržet další lidi, z kterých pak budou vězni. Na některé ještě z útrob domácnosti volají ženy: A pudink sis snědl?
11 názorů
Marcela.K.
08. 11. 2015Hezky načrtnuté, ani není potřeba vybarvovat :-)
díky přátelé, naléváte mi energii do dalších masných příběhů. snad se vydaří.
Hezká přirovnání užívás v Kytičkách v autobuse, jen... netrhat, napadá mě. Vzpomínka na Balthuse působí roztomile a trochu pedofilně. Masný manekýn ve mně vyvlává trochu odpor a Nedělní puding to celé uzavírá do jakési věčné smyčky; přemýšlím, proč se nedostal do hlavního názvu namísto Masného manekýna? Tip.
sepotvkorunachstromu
05. 11. 2015..to je výborné!
nevím,neznám
05. 11. 2015já ne, pokud bys nesnědl mě.....