Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semoje velké přání
Autor
Josephina
Lidi, přestaňte krást včelám med - jejich zásobu jídla na zimu!
Buďte rádi, že opylují květy a máte jabka, hrušky, třešně atp.!
8 názorů
co ale druhý nechce dobrovolně dát - tak to je krádež! ať je včelař sebehodnější, chce ze včelek těžit - opylují mu sad a ještě jim vybrabčí plástve - med, propolis, včelí vosk, proto postaví úl, ne apriori z lásky k nim ----- chci jen nenápadně navést na to, že když jistý lidi-národy okradou jiný lidi jinde, tak ti si pro to jednoho krásnýho dne můžou nakrásně přijít pro svůj díl (přišli) ač jen intuitivně --- lidi totiž v 99% případů něco dělaj pro "zisk"
Promenlivynick
07. 11. 2015No.. myšlenka je to dobrá.
Ale není to v tomto případě spíše o mezidruhovou kooperaci ? Včela má úl a láskyplného včelaře :-)
.........
kromě toho jsou tady i včely samotářky.
Taky mám cukrovku, ale jednu lžičku denně smím...zbytek dám hmyzu, i když mne párkrát nepříjemně bodnul.../T.
Evženie Brambůrková
06. 11. 2015Podívám se do spíže a možná bych nějaký pro starší pro včelky našla.
sepotvkorunachstromu
06. 11. 2015..já med nekradu..já si ho normálně kupuju:)
Také čekám, když už se konečně zvířátka vzbouří proti těm hnusným příživnickým lidem..