Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seno a co my s tím?
Autor
Lyryk
no a co my s tím?
i i i í í í
nic nic nic nic nic nic
nic nic nic nic nic nic nic nic no nic nic
nic nic nic nic nic nic th nic nic ing nic
nic nic nic nic nic ni nic čevó nic nic
nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic
no dobře
máme soucit i řešení
ale jen trochu
a jen na chvíli
(jezinky)
tady budete zdarma leštit zašlé svatozáře
přepírat propocené vnitřně zkrvavené ornáty
archimedizovat svěcenou vodu nenese
navenek nebudete dělat nic a až to doděláte pojedete
domů
a tam s tím začnete zase znovu od začátku
mezitím se evropská ostnatě neprostupná zeď
devátý div světa viditelná z vesmíru víc než čínská
stane památkou na seznamu únesko
bude to sláva nafouknem opět vaše čluny
vrátíme opečovaně uskladněné motory
přátelsky oblékneme vaše původní bezpečné vesty
na protějším břehu vás budou netrpělivě vyhlížet
pomocníci s paklíkem bankovek vaše opatrované peníze!
i s úroky a odpuštěnými poplatky za ohřívání mincí
přátelsky přeprogramované drony budou nyní vyhrávat
do kroku spřáteleným divizím dobrovolných pyrotechniků
kteří před vámi odminují všechny koridory
speciální magnetické bombardéry exhumují
všechny nevybuchlé bomby a náhodně zabité (nevinné)
oživí že budou hnedle jako živí
v té chvíli uspořádáme nové volby protože šťastných
bude většina to bude snadné
a průzračně demokratické láskyplně transparentní
vytiskneme vám učebnice do škol ve vašem jazyce
s obrázky s odkazy na antikoloniální
mezinárodně globální nezávislé zdroje dat uspořádané osvědčenými nejmilejšími odborníky
umění a psychofarmaka budou zdarma
hrazeny ideálními nadnárodními fondy
které tím tak opět podtrhnou naši původní dobře míněnou definitivní nápravu lidstva
ovšem ovšem ovšem musíme i trestat viníky
multi kulti zombie budou pro výstrahu všem 15 "
veřejně vystaveni posměšné relativizaci postmodernismem
ale nakonec bude všem z nenadání odpuštěno
nejsme jako my
jsme jako vy ať žije naše společná šaría
sluníčkářů světa
spojme se
a množme se
24 názorů
KlubkoRedaktorůSyčí
03. 12. 2015No myslím, že vám nejde o to aby se lidi nezábijeli. Tahle myšlenka nebyla hodná vašeho komentáře. Přijatý mír se proměnil v diplomatickou agresi s náznaky "ty zmanipulovaný blbečku" prostě sluníčko dokáže...
slunceblunce plestáš až druhé reakci první LKRI smazala...
KlubkoRedaktorůSyčí
03. 12. 2015Máte slovo ČT myslím vyjádření neradikálního muslima, který to formuluje diplomaticky. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/215411030520035
s kontextem od 43:00 do 47:30
I kdybych s vámi souhlasil a byl jsem tedy rasistický hajzl kterým máte právo opovrhovat, proč jednoho chcete potlačit a k jiným hlásajícím nenávist (čeho jsem a budu daleko i ve chvíly kdy mnozí sluníčkáři budou toužit po krvi) projevujete lásku?
KlubkoRedaktorůSyčí
03. 12. 2015já taky nechci aby jsme po sobě házeli kamení, ani si nemyslím, že jsme nadřazení (20 bodový rozdíl IQ může být důsledkem prostředí a výchovou). Jen si myslím, že současný vývoj právě k tomu čeho se bojíš musí vést, a to pro lidskou podstatu. Lyrykova pohádka právě i s tímto vědomím pracuje, ale nakonec se převáží k širokému přijímání, kdežto já spadnu do přesvědčení, že z toho boudou všichni neštastní.
Mimochodem pokud se zeptáš Muslima jestli je lepší člověk než ty nevěřící, nebo křesťanka nebo... pak ti odpoví, že je lepší. Většina muslímů řekne, že si přeje smrt všech židů a zbytek si to přeje dipomomaticky jen vduchu.
Což já nepřeju smrt nikomu. Lidstvo ani není schopno respektovat jeden (dva) zákony. Lidský život je nedotknutelný a každý kdo od teď vezme druhému...je zločinec a všichni se spojíme aby byl uvězněný (i na doživotí). Ani na tomhle zásadním a jednoduchém se lidstvo nikdy nedohodne...
LKRI taky se omlouvám a mír přijímám
pčesto nebudu se vyjadřovat dál na Písmáku a tipy vzácně...
slunceblunce
03. 12. 2015moc pěkná odpověď :))) líbí se mi
Ne promiň, to já jsem neměla na Tebe tak vyjet, ale jsem na určité názory (a věř mi - jsou většinové) dosti alergická a nechci aby opět ta "čistá rasa" házela kameny do t.č. utečenců... ale sem to fakt nepatří, ještě jednou sorry KlubkoRedaktorůSyčí.
KlubkoRedaktorůSyčí
02. 12. 2015LKRI, ano to je jeden ze zjednodušujících argumentů a to přes jistotu, že náš postoj je krásný a jako takový bude ve všech dějinách pokládán za ten dobrý. Takovou jistotu mají vždy stoupenci totalitních směrů.
Jistě jsem stádový když jdu s názorem proti naprosté většině lidí co vydávají poezii ať knižně nebo časopisecky a jejich netolerance mi už dnes dělá problémy. Jistě jsem stádný když zde dám svůj názor sem, proti názorové většině. Vaše agrese je opravdu projevem tolerance, podle hesla kdo nejásá s námi, jásá proti nám. Ch jo. Opravdu lidi si lžou do nadřazené krásy až hanba.
PS. jsem blbej, že jsem se nechal zlákat, abych projevoval myšlenky a názory. Musím být důsledný, jinak budu dohnaný na těhle serverech v obraně kopat dokola aniž by si třeba dotyčný zasloužil.
KlubkoRedaktorůSyčí
02. 12. 2015Já jsem k člověku - lidstvu natolik přísný, že můj světostoj se naklání k antimultikulti. Ovšem je mi líto, že člověk není takový, jak si nalhává.
tento postmoderní sluníčkovský příběh je ukázkou naší rozkročenosti mezi žádanou utopií světa a ironickou realitou, kterou se musíme vyvazovat ze strašidelné odpovědnosti za neschopnost tuto utopii uskutečnit; já samozřejmě jsem sluníčkář, ale dosti soudný a opatrný na to vytvářet nějakou nereálnou tottalitu dobra .)
Forma perfektní!
Obsah- zde mi bohužel po prvním přečtení není zcela jasné jaký je tedy Tvůj postoj k dané věci, protože je tam kombinace ironie+ vážně míněných slov a proto si to dovolím sama pro sebe uzavřít jako výsměch "civilizovaným krajinám" jak se stavějí k utečencům...nutí mně to projít si to znova a pečlivěji a to bylo možná cílem- aby se čténář zamyslel a vstřebával to nekonzumně...?
KlubkoRedaktorůSyčí
02. 12. 2015Ty, myslím si, že tohle je opravdu dobrý. Já se nejen na písmáku v komentářích téměř nevyjadřuju...
možná by to měl někdo redaktorsky zručný proškrtat.
Autor stojí o hlubší kritiku? Já tedy nevím, ani z tvých předešlých dílek na podobné téma, co je tvým osobním, seriózním, srdečním názorem na celou věc, co je ironie, co nadsázka, co pohádka, co tím chtěl básník říct. Takže se k tomu nemohu vyjádřit hlubší kritikou, ale něco mi říká, že o mou hlubší kritiku kritik poezie ani moc nestojí:-)) ( ale neboj, jedno vím určitě, nemyslím svůj komentík zle:-)
slunceblunce
01. 12. 2015hm... četla jsem se zájmem, trochu se nad těmi cizími slovy zastavila - nebaví mě hledat na gúglu, když čtu verše (jsou to verše?) je to kapku ukecaný, ale asi tvůj úmysl :) pohádka?! mi zní trochu naštvaně, pohrdavě... sumasumárum - chytrý, ale nic, k čemu bych se ráda vrátila
(jen můj pocit) a nebo mám dnes poetickou duši a chci číst hezký věci