Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCucimori
Autor
Movsar
Dívka s temně vínovou šálou
Má temně vínovou šálu a doma bratra Lálu. Žvýká peprmintové čujingy a čeká na bohatce, nějaké Jujingy. Aspoň kdyby jeden byl, v Texasu měl obří farmu a o prázdninách ukázal by ji Barmu. Takhle koulí život ta holka z metra. A až jí bude tak asi třicet, vezme si docela iobyčejnýho kluka Petra.
Cucimori
Smíchovem šla holka jménem Cucimori. Tedy Ta, co cucá kosti až k morku. A kousek seděli muži. Dívala se na ně tak, že by si s jejich kostmi poradila. A ty divousy to potěšilo, a tak pro tu holku na oplátku vysvlékli další láhev z korku.
Šedivé blues
Z komínů se táhne šedivé blues a z rádií písničky z lásky, na psaníčka už je starý Tomáš Klus. A do postelí padají hvězdy. A v některých se i rozhoří, jak o sebe třesknou. To jsou postele blaženců, někdy se jim říká - blíženci. Ty ostatní patří osamělcům, a někdy jsou z nich - šílenci.
6 názorů
odo marquard má takovopu terorii, že vše, co v životě děláme, je jen kompenzací něčeho...