Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVita sexualis
Autor
Movsar
Vita sexualis
V televizi odborníci hovoří na téma sexuálního pudu uprchlíků. Kupodivu je stejný jako u ostatních lidí. Muži s kravatami mluví k tématu o překot, jako by souložili slovy. Události, koitáře.
Noční autobus
Noční autobus, taková kostka průsvitná na přání být už doma. Někoho ukolébá jízda serpentýnami, jiný střeží stanici na znamení. Svedeni náhodou a jízdním řádem, teď po sobě zvědavě pokukují jako zvířata na zešeřelé mezi. Pak zasyčí dveře a vyplašení jsou pryč. A kostka už je docela průsvitná. Konečná.
Reliéf lásky
V tomto kraji, když se dva lidé mají rádi, jen tak nemohou zanechat stopy svých těl v zemi. Není tu písek a v noci příliv, který by takový reliéf lásky vzal na věčnost. A kdyby snad přece, nastydlé brali by ty dva strážníci. Na stanici, zabalené v dece.
6 názorů
aleš-novák
13. 01. 2016dva strážníci byli málo už v době Jaroslava Ježka...
No tak tady pro mne končí legranda - oni ti chudáci uprchlíci obtěžující ženy za to vlastně nemohou, to je volání divočiny...nadzvedlo mne.../T.