Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpřízněni nocí
Autor
Movsar
Spřízněni nocí
Jeden básník, praví jiný, prý potom, co mu dohořela svíce, pokračoval v psaní za svitu očí své kočky. Jak milá spolupráce dvou tvorů spřízněných nocí. Obraz, jemuž by člověk vahou celého srdce rád věřil. Ale to není zase tak málo…
Holka z metra
Tou hřívou hodila vášnivě jak Helena koulí. Jen u toho neheká a taky oči tak nepoulí. (A je to dobře.) Tady se nehraje o medaile, slávu, kdo se odváží a uspěje, zaplatí kávu.
Noci vprostřed ledna
Nocím vprostřed ledna tady nechybí rozvrh z mrazu, praštění lámaného vazu. Radiátor a rádio, teplo a písničky z lásky, pomoc berou lidé rozličnou. Někteří bez okolků otvírají stoličnou. Tak tady jdou noci na vrcholu zimy, kdo neusne, přepočítává své viny.
7 názorů
Marcela.K.
20. 01. 2016Mám tu 69 avíz...většina od tebe.
V noci musím spát...a ve dne není na čtení čas.
Ten klid v tvých řádcích ti závidím...
k: a já jsem ti za to vděčný. pomyslím-li ještě, že ono kočko-dan může znamenat stupeň v judu, neb-li dan, pak se dá říct, že jsem znovu narozený.
g: já mám jednu a to je velká kamarádka, ta by svítila, pořád je u mě.
q: jsem rád, že se ti líbí a snad bude i někdy příště.
Tedy, koček mám dost, ale i kdyby naráz zapnuly své světlomety, na psaní básní by mi to nestačilo.../T.