Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnídat sortýrovanou marmeládu
Autor
Movsar
Snídáš sortýrovanou marmeládu a dobře víš, že svět nejednu má vadu. Už to neřešíš. Kamení se sype, slunce svítí, na holky, co nejsou k mání, se nezlobíš. Tak ještě dáš si něco na zapití.
Před krčmou U parašutistů v Reslovce vykuřuje mládež. Z těch parašutisté jistě nebudou. A na Karlově náměstí slunce rozpouští sníh. A diví muži zlou náladu, používají k tomu líh.
A o kus dál na Pavláku volaký čudák poptává babu dáku. A v tom šílenství křížovatky jen přízračné ticho se k němu hlásí. Dawkins by podotkl: Jeho gen nebyl dost sobecký asi.
Na Floře vrcholí kolotání života, je chvíle o poledni a lidé čmuchají, kde k snědku zbyla nějaká dobrota. V tom si jsou podobní s pouličními ptáky všichni ti navonění muži s šedivými saky. V bufetu na rohu volím francouzské brambory, ženská, co houkne do okýnka: Jednou francie!, připomíná paní Báthory. Však taky jako z krve mají krustu, ten oběd je i není po mém gustu.
11 názorů
tak to mě těší o to víc, protože se snažím pašovat do těch textů odkazy k leccčemus, i když v biologii jsem naprostý laik, jen náruživý čtenář sociobiologických textů.
že by opravdu hvězdy? a já jsem za to moc rád, že se vám líbí to snažení pospat hemžení. díky!
je zajímavý, že my s Kočkodanem jsme narozený ve stejnej den (jen ne rok - ten můj on netuší :-)) a oba pro tebe máme slabost - teda ty si to pro své křehce subtilní, vtipné psaní o lidském hemžení zasloužíš!