Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNešikovný vegetarián
Autor
MKbaby
Když jsem lezl pro datle,
skřípl jsem si obratle,
nebyl jsem moc obratný,
je to proces nevratný.
Pro datle už nelezu,
nemám kosti z nerezu,
přešla chuť i na fíky,
neb tam mají hafíky...
15 názorů
Manželka to schválí právě,
moje tlama v blátě, v trávě,
u srdce ji zahřeje.
Taková to mrcha je :-)
8hanka: No, myšlenkou na vraždu jsem se zabýval jen chvilku, ta holka z toho měla větší trauma než já. A tak jsem jí to odpustil :-)
Jinak v té Tvé básni chyby nejsou, pominu-li chybící mezeru před slovem škoda a dlouhé í ve slově lístí. Jenže to jsou běžné překlepy, ne chyby. Ja by som zrejme vo slovenčině tak bezchybne nepísal, hoci som kedysi, v čase Československa, slovenčinu počúval každý večer v televízii... veľmi mi teraz chýba...
bejby, si laskavy k mojmu chabemu pokusu pisania v cestine, radsej sa nepytam, kolko je tam chyb...
i ja som masozravec, no nepohrdnem ani ostatnym jedlom, figy milujem, okolo Vianoc som susenych zjedla za vagon, doslova desiatky balickov...
popalenina je hroza, po rokoch usmevna prihoda, vtedy urcite na vrazdu...
No, byla z toho čtrnáctidenní pracovní neschopnost, takže se ta dobrá duše vlastně dopustila trestného činu :-D
Gora, Evženie: Jako obvykle jsou příspěvky pod dílem lepší než originál :-D
Diana: No, nešlo o psí kousnutí, ale něco podobného, jak píšeš, už jsem zažil. Byli jsme služebně mimo Prahu a servírka nám přinesla na hotelový pokoj snídani. Bohužel ji na stůl pokládala tak nešťastně, že mi téměř vroucí čaj vylila na zadní část mého froté pyžama. Byla z toho popálenina jak kráva, cestou do Prahy jsem klečel s hlavou zabořenou do sedadla a jeden můj kamarád mi pak udělil indiánské jméno Nesedící býk. Navíc tehdy na ČT pořád šlo heslo "Večerníček má narozeniny". A mé nadějné dětičky pak skákaly kolem mé postele, kde jsem ležel na břiše, a volaly: "Večerníček má opruzeniny!"
Kočkodan: Hlubokosklon, pane Kočkodan, voni tomu zase nasadili korunu :-)
8hanka: Skvělé, Hani, díky, to ty? Tohle rozhodně není prznění češtiny, naopak, je to pěkné :-) Dávám přednost masu, ale čerstvé fíky bych si občas naškubal :-P
Evženie Brambůrková
05. 02. 2016Hezky jste to vylepšili. :-))) /T
znám jednu velkou zahradu,
v ní fíkový je ráj,
i teď na stromech bez lístí
pořád fíky maj,
prý skvělý jsou,škoda jen,
že neříkaj mi pane,
proč všechno, co já miluji,
je pro mně zakázané
P.S.: ospravedlnujem sa za prznenie cestiny, obsah je vsak pravdivy, viem o zahrade, kde maju figy po cely rok, aj teraz v zime, neverila by som , ze su take odolne...