Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDívka v kokosovém smíchu
Autor
Movsar
Dívka v kokosovém smíchu
Vlaky v dálce už tlučou hudbu cest, někoho s hlavou opřenou do koženky právě kolébá do spánku. Na chvíli je tak v kodrcavém snu: břehy z písku polévá vlna za vlnou, vane slaný větřík a ke slunci vystačil by žebřík. Do toho dívka v kokosovém smíchu, natahuje pružné tělo šelmy, podpažím jí perlí pot. A cosi říká, že k lásce nemá daleko. Už slyší i její srdce rozechvělé. Pražců bití o překot.
Staccato deště
Prší, ulice je v zrcadlech vody, půlnoc na dosah. Od některého z oken jde vůně. Komu je uchystáno tolik štěstí: nechat si do lásky rozdýchané parfémem ťukat staccato o parapet?
Tlumočníci hvězd
Tlumočníci z řeči hvězd otevřeli kalamáře a vydali se bezesnu další noci. Zatímco vešlým do spánku zkříží cesty milostníci, básníkům nutno každou křižovatku lásky vydobýt prací. A k tomu vážit, kterou cestou, kam se dát. To vše simultánně svitu hvězd.
10 názorů
díkyza čtení a jsem rád, že to spustilo přátelskou diskusi, kterých je na netu tak málo. ještě k tomu wilsonův dlouhý kouř, taková nádražní dýmka míru a a je to úplné.
Kočkodan:
Wilsonova směs je zvláštní druh tabáku produkovaný zejména v okolí pražského Hlavního nádraží. Vyrábí se tak, že nejdřív sesbíráš volně se povalující vajgly všech možných druhů do pytlíku. Pak si sedneš někde v koutku a obsah vajglů vydrolíš do menšího pytlíku. Pak si vytáhneš papírky a můžeš vesele balit cigárka :-)
Kočkodan: Na tu dívku bych si posvítil. Buď týrá opeřence, nebo jde o pobudku... pobudyni... no, sakra, o samici od pobudy, která si vyrábí tzv. Wilsonovu směs...