Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednou mě jeden poslal ..
23. 03. 2002
7
0
2060
Autor
KikinaV
Jednou mě jeden poslal .. (kam?)
..no, abych prý se vdala.
Neskrývám,
přiznávám,
byla to trošku rána.
Pak usmála se ve mně dáma
a já už nevidím v tom jeho přání drama ..
.. ale drahý ..
klidně pošli Ofélii do kláštera a Valdštejna do Chebu,
já však neublížím (zatím) ráda tomu, koho stejně podvedu.
Znal by jenom moje polibky a prázdná objetí.
Radši ještě chvíli počkám, kdo zbaví mě mého prokletí.
Snad ví, že obejmout má též mou duši
a políbit ji slůvkem tak, jak tuší ..
hezký a Tvoje. Nemá to chybu, neni to slohový cvičení je to básnička a říkám jí ANO.
Fakt nádhera, škoda že seš z druhý strany republiky a můžem kecat tak po netu.
Kikino, rozesmála jsi mě, souhlasím, jsou věci mezi nebem a zemí, a nikde není napsáno.., víš, čarodějnice by se měl vdát, až když nemá jinou možnost, to zn. když najde člověka, kterému není pomoci, který by byl bez ní doživotně nešťastný :--)
taky názor...nemůžu s tím souhlasit..ale nechci polemizovat s vaší filosofií
na té básni mi trochu vadí forma, je neučesaná a neumytá a rýmy působí dost násilně
:-((
Nemůžeme bejt z druhýho konce republiky, to mi neříkej, Česká Lípa a Český Budějovice musej bejt přece hned vedle sebe, takže jasný okolí :-))))))
Wicana: jasně, čarodějky se na to musej koukat z nadhledu a důvěřovat svejm instinktům :-)))))
Radost: Díky za názor, ale opravdu než o verše svázané pevnou formou jsem spíš stála o vyjádření hravé slovní hříčky a pocitu z toho, jak mě jeden chytrej odkázal do patričných mezí. Nebo si mám myslet ..I ty Brute? :-))) ale v pohodě, v pohodě :-)))))))
Díky za podporu, ale není to tak zlý. Tohle je jen takový kamarádský pošťuchování :-) Hééé a těší mě, že se někdo chytil na to, kam mě kdo poslal :-))))