Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilostné veto
Autor
Movsar
Takové městečko
V rádiu rozmlouvají o drogách. A došlo na čísla: v Česku je prý 34 tisíc problémových uživatelů pervitinu. Tak je všechny spočítali, dali si s tím práci. Bylo by to tak na okresní městečko, chemické tak, že by Litvínov s Ústím mohly blednout a hořknout závistí, nakonec by se proměnily v krystalky hněvu a pohlceny konkurentem zmizely by z mapy světa. A městečko by další noc nešlo spát.
Počty
Čekáš až ze sametu oblohy vyrostou hvězdy jako houbičky. A jestli vyrostou, budeš je aspoň obdivovat, když ne sbírat, a snad i počítat. 34 tisíc jako toxikomanů v republice jich jistě nenapočítáš, ale aspoň usneš.
Ukrytá kapitola
Kolik oken do noci hledí samotou? Nad tím žádní odborníci z agentur ve zprávách nemeditují, žádné odhady pro to nikdo nemá. Je to ve tmě ukrytá kapitola, krátká na dech a soužením slaná.
Milostné veto
Kosmické vichry docela snadno vezmou něco na paškál. Malá srážka, třesk, miliony let mráz nebo výheň, z pohledu věčnosti jen okamžik. Jak pod peřinou milostný smyk, neúprosného běhu času milostné veto.
4 názory
Kdo napočítá 34 tisíc oveček, hned tak neusne. Smyk mi přijde spolehlivější:))) pěkné /T.