Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDobřanyXII
Autor
jednooká panenka
další postřehy z Dobřan:
lidi stojící na chodbě a čekající na vizitu, žádné žide, jen posedy na bobku. Paní doktorka moc příjemná, za tři minuty jsem byla hotová :). Čekám, až přijedou naši... ty tu cestu sem musí znát nazpaměť... svědí mě ruce, nesmim je drapat, nesmim... chybí mi Sunníček... zkuste objímat vzduch před spaním a máte zaručeno, že určitě neusnete. Záchrana: malinkatý protazínek... spoustu nočních můr, jako už dlouho ne :(... na pokoji s jednou paní, za okny vrabčáci a sýkorky.
Lidé chodící po chodbě a odevšať je slyšet: Jano, kde máte pantofle? ....upřímně pantofle jsou to poslední, co bych chtěla řešit.... když člověku není dobře, tak je rád, že má postel a to čistě převlečenou... nevím, v čem to perou, ale vůbec to nijak nevoní.
Jak já bych si dala jahody, aaaa, jahody a místo toho si háčkuju, a mam plnej žaludek fazolí od oběda... často sedávám na chodbě v křesle a píšu, tvořím atd. Mam nový náramek a doma na mě čeká spousta kříd,..těšim se.
Po kapsách schované papírky, co chci sdělit a na co bych určitě zapomněla a mezi tím ten nejdůležitější: papírek s 10 věcma, co umím... v pondělí to mám ukázat panu doktorovi, tak jsem zvědavá, co na to řekne :)
a po obědě usínám s papírky, které vlastně nesmí nikdo vidět, natož číst...
je víkend a je tu nuda = propadliště času
zítra neděle a co myslíte: bude tu nuda
a pak pondělí a já zapomenu na to, co bylo.....
6 názorů
Také přeju brzký návrat domů a taky se mi líbí, jak píšeš, tak jemně, nenásilně.-))
Evženie Brambůrková
19. 03. 2016Moc ti přeji brzký návrat domů. :-) /T
jednooká panenka
19. 03. 2016Jee, tak to dekuju :-)