Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChubby lady
Autor
Movsar
Enjoy life
Srázy pražských silnic kypí odpadky. Do prostoru svítí nápis z plastu: Enjoy life. A o kus dál malá mohyla. Ještě než podlehl zrádnému kolu, užil si ten řidič svou lehkou colu?
Chubby lady
Má plnotučná stehna, ministerstvo zdravotnictví by na ně div neuvalilo daň. A znalci na to: Bože chraň! Jen nechte růst tu chubby lady a dopřejte ji sem tam navíc kejdy.
Idi i smotri
Jde Prahou s pusou bláhovou leskem, kdekdo by pro ni umíral steskem. Unikla skulinou aprílového nečasí do jara a teď ho rozdává na na potkání, nemá stání. A kde ji potkáš? Idi i smotri.
Bella donna
Vlahými rety potáhla z cigarety. Modrooká Italka v Celetné. A moc jí není, drobná jak tulákovo jmění. Před ní gotická vež, jenže hádej, kterou z těch dvou snáz přehlédneš.
Ofina jak břitva
Svou ofinu svěřila hrnčíři. Chtěla ostrou linku, podle té bys uřízl v hrdle sklínku. Teď si to štráduje Vodičkovou a stačil by malý okamžik, augenblick…
Mastný poklad
Štefánikovou ženské směřují za krémy. Už jsou na dosah suché ruky, Anděl otevírá svou obchodní náruč. A ta léčí svým aloe, voní po heřmánku. Tenhle je pro holky, ten zas pro mamku, říká paní celá v bílém, strážkyně mastného pokladu. A ženské už mažou baladu.
Nejasná zpráva o konci světa
Hledí do té knihy jak do nejasné zprávy o konci světa. Holka v tramvaji. A třeba jen myslí na to, jaká je Jožin sketa. Chtěla lásku, celé tělo dala v sázku, a nic. A on teď po hospodách její erotikou krmí nějakou chásku. Tak přece jen nejasná zpráva o konci světa.
8 názorů
jé, to je zase celé povedené.-) nejvíc :Enjoy life, Mastný poklad a Nejasná zpráva o konci světa.-)
a nakonec z toho byla i četba v celetné, neboť právě otevřeli karolinum v novém, aleši. ale ta italka zastínila i knihy.
díky, sluníčko.
aleš-novák
21. 04. 2016věš/ž/tba v Celetné...
slunceblunce
21. 04. 2016tvý oči jsou super!
kemor by mohlo být. zkus slovník na netu. o roma vakeren.
ne, kočkodane, spíš to je jako když apoštolové mluví o letnicích. ty jsi v nějakém letničním hnutí? tam, se to na seaních taky stává.
Kočkodan: není to kemor něco romským jazykem? Jako bych to už zaslechla...
Idi i smotri, v jediný augenblick dostane se ti nejasné zprávy o konci světa/T.