Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setěžká volba
26. 03. 2002
5
1
3016
Autor
houmles
Na stole leží rovnice
A rovno Bé
Jenže mě trápí stolice
a je mi zle
Můžu si za A dosadit sraní?
Samo že můžu! Co mi v tom brání!
Zrovna tak za Bé si dosadím blití
Krásný to důsledek tréninku pití
A tak mne trápí dilema
Zda ztvárnit nejprv dílem A
Nebo dřív ztvárnit dílem Bé?
A nebo najednou - obě dvě?
1 názor
alcap on e
10. 01. 2013tip
...houmles....zase ta matematika a pak taky nepouzivas tu diakritiku, coz te radi mezi me priznivce....opet trapne tip *..uz by si s tim mohl neco udelat nemyslis?
řeknu Ti, kdybych četla o sraní a blití v jiné básničce, asi bych to pak nechala ať si je to, jak si je to...jenže to nejde tady :o)
Máš to zase tak nabité nápadem rovnajícím se A+B, že je to až úžasný chi chííííí.....
si nemysli, že je to protekční, vlastně jak by mohlo...???
dám tip
whelp co chces vic? vsechno stejny? To ze je to dosti jine a divne je pro me jedna z nejlepsich kritik. Pokud chces vsechno stejny, doporucuju stravit pul dne poslouchanim projevu v krematoriu strasnice v Praze.
Dík, já mám radši naši jihočeskou Otilku. Taky krematorium. A ty projevy jsou dost super.
až k tomu "... treninku piti" je to dobrý a vtipný, ten konec je ale dost zabijáckej :-)) u tohi "piti" by to klidně mohlo končit
náhodou dobrý, bezdomovče, opicová rovnice o dvou neznámých :o)) sice dost drsný, ale aki má silnej žaludek :o)
Ge ge ge ge :-) Vas smysl pro humor je koukam dost fadni. Ale coz, kazdy nekdy udela chybu, a je krasne moct se k ni po letech priznat a hezky se tomu s kamarady od srdce zasmat. Jen houst!
A sakra!
Snažim se nalézt hloubku, ale pri čtení se směju,
tak se nezlob, jestli jsem to nepochopila...:o)