Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBůh Ůdus
Autor
amoresperros
15 názorů
Nestačím se divit. Sice je to o něco lepší než tvá minulá práce, která mi přišla s prominutím hrozná, ale přesto to na tip nevidím. Snad příště..:))
Já už jsem svoje napsal - je to děs... ostatně nic kvalitního ani nijak zajímavého jsem od tohoto autora ještě nečetl.
Pro agáta5: Já si teda taky myslím, že je to výkřik puberťačky, která se snaží šokovat. Autorce se omlouvám za poněkud strohé zhodnocení; ta otázka tu visela, nebýt avíza, nic mě nenutilo na ni odpovídat, ale teď se mi nechce lhát.
:)) no jo, to je všude, ve všem ... :))) ale mě je to fuk, píšu a až mě to přejde, budu třeba plést svetry :)))
snad jen ještě jedna poznámka: tady na pismaku začala platit nepřímá úměra: čím méně tipů, tím lepší dílo a naopak. ber to jako malé vodítko pro cestu pismakem.
oukej, tomu rozumím, že vkus je různej ... v tom případě je lepší vynechat názor na druhý... psát jen za sebe ... mě se to docela dotklo, protože .. kde jinde pedanterie než zde že jo?
bez těsného vztahu ke gramatice? oukej, příště sem nepolezu... sebelepší nápad zanikne v tom guláši ... ale máš recht, těch pár řádků vydrží i otrlec... bejt to román... no nic sorry za názor
jdu se vyžívat k pedanterům :)
autor/ka mi připomněla artaudovský styl psaní, syrové, bez těsného vztahu ke gramatice, proč ne. a na rozdíl od naprosté většiny věcí tady to v sobě nese silné momenty. místy to je hodně vtipné, nečekané.
vůbec to nepřirovnávej k tomu, co jsem tady kritizoval. to byl ten nejhorší čajíček. tohle je pravý opiový vývar. mně se to prostě líbí.
tedy tohle mě dostalo, koukám, že někdo mázl můj krásný komentář...
tedy Movsare, to snad ani nemyslíš vážně nebo mi něco uniklo? Autor píše strašně a ty ho v tom ještě podporuješ? a nedávno jsi jinej druh psaní ostře zkritizoval. v čem je tato miniatura lepší?
pedanterie - to snad ne :)
nechci bejt za rejpáka, ale...
Ještě jednou a bude to poprvé :-)) To je jediné, co k tomu mohu po dočtení říci. Nebo chceš zaškrtnou pravopisné chyby?