Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejhorší "báseň" na světě? Pro mne zcela jistě ano... a to přijdou mnohé další
Autor
Whitesnake
POŤOUCHLÍCI
Než půjdu zpět domů ---
Sdělení jen, dejme tomu.
Jen podle běžných not ---
Však klasických hodnot ---
Shodí Vás klidně ze stromu
jen aby viděli lépe do nebe.
I bez blesků k tomu... Hromů.
A vůbec, ale vůbec, je nezebe.
*/Praha
(17. 7. 2016)
Vázané verše
23 názorů
Whitesnake
26. 07. 2016to zcela nepochybně, J
Jarmila Moosová Kuřitková
26. 07. 2016Když nic jiného, vybudoval si tento autor svůj NEZAMĚNITELNÝ rukopis.
to je sranda, nebo fakt?... směji se až k pláči...i když nevím o koho jde, neb už tady nemám přehled
Našel had relé v popelnici,vystavil si ho na lednici.Že je had úplně celý bílý,odpadky se mu nelíbily,zahodil relé zas tam, kam patří,ať se tam se smetím zase bratří...
Stárnoucí vlk
20. 07. 2016řekl bych, že schází kategorie, říkanky, nebo, skoro rýmovačky
Marcela.K.
20. 07. 2016Poťouchlík tě chce zabít ;-))))
L. Kumor " Grafoman - člověk, který nemá co říci, ale snaží se to důkladně popsat."
já myslím, whitesnake, že je to boj s větrnými mlýny.-))podle toho, jak moc tě baví být Donem Quijotem?.-)
okoloidúci
20. 07. 2016Karle, o akej řevnivosti píšeš?
je mi šumafuck, že je autor „živel, strhující nezničitelný element, samorost, originalita, nespoutanost, zvláštnost, divočina“, kým svoje danosti premieta len do svojich diel. tie môže ktokoľvek – keď im nevie prísť na chuť – jednoducho nečítať a je to vybavené.
lenže „„živel, strhující nezničitelný element, samorost“ sa aj v komentároch a správach prejavuje ako fekálny voz (ľudovo hovnocuc), a to ma už trochu vyrušuje.
sa mi nechce veriť, že si na jeho skvosty ešte nenarazil.
Ta báseň je blbá, ale je tu mnoho stejně blbých i blbějších... asi okurková sezóna...
Už jsem tam zahlédla i horší:)) a zlejší :((. Ale je to slabota. To mi nevadí, spíše dávám zapravdu okolkovi /agresivita, vulgárnost/. Souhlas s agátou, že tam bude zezhora "tlačenka", jinak to není možný:(((((
KK, vytáhni si hlavu z prdele chytráku!
líbí se ti to? Jsem dost originální?
řeknu za Aleše, okoloidúci... jako další forma - zablokovat tak, jak to dělá i on.. a je klúd :)
Karel Koryntka
20. 07. 2016Já vyvolané řevnivosti, ani té básničce nerozumím, ale doporučuju brát toho autora vážně, to je přece právě to, co všichni hledáte a opěvujete, prostě živel, strhující nezničitelný element, samorost, originalita, nespoutanost, zvláštnost, divočina... - a teď se sním nedovedete skamarádit, jak je to možné?
okoloidúci
20. 07. 2016myšlienkovej / estetickej / fyzickej bolesti z akéhokoľvek diela sa dá ľahko predísť - nečítaním. viac ma vyrušuje mentorovanie, verbálna agresivita a vulgárnosť.
aleš-novák
20. 07. 2016další forma pozitivní diskriminace:
kdyby všichni autoři dávali svá díla jen do "hlavního seznamu", měl by nejmenovaný zmíněný celou "dílnu" jen pro sebe...
Vedlejším efektem by bylo to, že grafomani jako já by si museli dávat pozor, která ze svých děl zařadí do povolené měsíční pětice...takže kvalitativní plus pro písmák jako celek :o)
ještě takový malý dovětek... bacha, abys někomu nevzal čerstvý vzduch KK se k němu chodí nadechnout :))))))) z toho sajrajtu, co píšeme my ostatní :)))
muhehehe, tady nikdo neslyší... já napsala kritiku na mistrova pošahaná díla a byla jsem adminem uvrhnuta do "nezařaditelných", ale jeho sprosťárny tu lítaj jako komety furt dál ... takže já to vidím na protekčního zmetka, kterej projde i všemi tělesnými otvory :))))))))))))
budu se dívat :)))))
Whitesnake
20. 07. 2016ok, chápu, ale tohle je už přece tisíc sáhů pode dnem, aleši
aleš-novák
20. 07. 2016jsem spíš pro pozitivní motivaci, začal jsem zmíněnému nejmenovanému autoru tipovat (komentovat ne, protože jsem bloknut) díla, která vykazují aspoň nepatrnou známku kladných emocí.
Není takových děl mnoho, ale jsou.