Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNádražíčko v polích
Autor
Umbratica
Déšt' , červená - a
perón plný hlemýžd'ů ...
Stihnou nastoupit ?
20 názorů
Lnice,
jsem vždycky ráda ,když pobavím.
Kolobajdo,
hlemýždi jsou neukáznění,věčně porušují předpisy a kdyby měli dost času vzali by to přes koleje a cestovali by třeba na střeše. Aspoň by uviděli kus světa.
Evženie,Čudlo,
hlemýžd'ům jsme nakonec ujeli.Ale i kdybycom tam stáli tři hodiny,spěšný vlak v takových "dírách" dveře neotvírá.
A díky za tip.
Evženie Brambůrková
02. 08. 2016Hlavní je nespěchat. /T
Ano,Goro,
protože se budu v srpnu trochu zabývat Nerudou,napadá mě : "Kdo chvíli stál,už stojí opodál".
Won Ume,
tohle ale byla opravdu realita. Je to totiž vesnické nádraží,vlastně jen bouda s nápisem v polích,ale peróny tam jsou nové,betonové,vybudované v rámci "koridoru". Vesnice je asi 2km od nádražíčka. Staví tam jen kodrcáky, Spěšný vlak,kterým jsem jela já,rozhodně ne.
blacksabbath
02. 08. 2016..:-)))))))))))............hezký den
blacksabbath,
taky jsem myslela na to,že to někdo může brát jako metaforu. - Proč ne ? - Hlavně jsem ráda,že to (možná) funguje.
Roztomilé... :-) Je vidět obliba ve starých nádražích, neb na nová by se šnečci asi těžko dostali... ;-) /Tip
okoloidúci
02. 08. 2016obraz krásny, trochu ma vyrušuje typografia **
blacksabbath
02. 08. 2016já si představila tůůůristi...unavené po tůůůře....spěchající na vlak...:-))
Tohle je taky autentické. Koukala jsem z okna na velké hlemýždě zahradní na betoně a říkala jsem si : tak z toho musím udělat haiku.Ale jestli se mi to povedlo si nejsem jistá.
blacksabbath
02. 08. 2016letní déšť nevadí........výpravčí počká....:-))).............*/**