Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýzva především starším obyvatelům Písmáka
Autor
Krytyk
Karel Piorecký vydal v Academii publikaci Česká literatura a nová média. Zmiňuje v ní mimi jiné i Písmáka, sic s některými nepřesnostmi. Zajímalo by mne, zdali byste nenašli ve svých archivech díla, fotografie či jiné archiválie, které by pomohly mírně rekonstruovat stav Písmáka v letch 1997 - 2005. Pokud byste něco takového měli a chtěli tím napomoci k drobné polemice s ústavem pro českou literaturu, kontaktujet mne během srpna, nejdéle do 10. září. Jinak všem pěkné prázdniny a dovolené.
11 názorů
zdar zdeno, měl jsem kdesi foto písmácké legendy Plamena_Paciorka (kterého jinak nikdy nikdo neviděl) z roku 2004 z blíže neurčitého hostince, tvář mu částečně zakrývá masivní popelník. pokusím se jej najít!
return-of-ca-2
04. 08. 2016No vidíš, přesně jsem chtěl napsat Oldovi, jestli by někde z těchto let nebyla záloho. Když jsem si všechno smazal :-)
aleš-novák
03. 08. 2016jestli k něčemu bude můj letitý seznam, jsem tu od roku 2001. k nahlédnutí on-line.
Miroslawek
03. 08. 2016Uchovávám kompletní zálohu svých děl přes písmák domů cca 1999-2004. Některé juvenilie bych ale poskytoval k veřejné diskuzi nerad. Číst se to nedá, ani kritiky pod tím. Nějaký výběr mám volně přístupný přes sweb.cz.