Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo jde srdcem skrz
Autor
Movsar
Co jde srdcem skrz
Taková ta holka, co jde srdcem skrz. Potkáš ji všude možně, v tramvaji nebo metru, na ulici, v bufetu. A když je to právě tam, dáš si záležet, aby ses na ni podíval sytým pohledem. Jenže ona ten hlad pozná. Usměje se a řekne: „Tady nás hlad spojuje.“ A do vůně hovězího na hříbkách se položí její parfém. Jak říkám, je z těch holek, co jdou srdcem skrz.
Karen je ráda
Půlnoční program. Na trávníku se holky perou o šišatý míč. Kanaďanky s Angličankami, svádějí ragby v Riu. A utrží při něm mnoho ran. V šatně si je pak olížou, jsou to drsné holky. Jen Karen náhle sykne a řekne kamarádce zapřené do jejích zpocených stehen, že tahle ranka k ní patří odnepaměti. Brittany jen zdvihne své mandlové oči, je v nich cosi nesdělitelného, a zase je sklopí. Karen je ráda.
Zapeklitý svět žen
Sice neroztřese stěny z panelů, ale tělo se jí tím smíchem jistě dobře třese. U sousedky mají dívčí dýchánek. Na stolku káva a vanilkový bochánek, propriety nedělního odpoledne. Co je pobavilo? Rozumíme tak trochu nedělním rituálům a snad i smíchu samotnému, jen těžko ale můžeme rozumět zapeklitému světu žen. A tak i tady zůstává tajemstvím těch čtyř sousedních stěn.
Několik dnů
Bývaly doby, kdy se lidé i několik dnů těšili, že si nechají v rádiu zahrát písničku. A těšili se, aniž by vůbec měli jistotu, že se dovolají. To je pryč. Stačí stisknout jediné tlačítko a přehraješ písničku i té nejzapadlejší kapely, třeba odněkud z garáže v Novosibirsku. Rychle jsme té možnosti uvykli. A těch několik dnů nám teď chybí. (Jak zvláštně vlastně působí jedna ze základních figur milostného diskursu „chybíš mi“ psána online s nárokem na bezprostřední odpověď.)
9 názorů
blacksabbath
11. 08. 2016a pan Kolbaba rok nosil psaníčko ....aby ho doručil nešťastné Mařence....*/***
Evženie Brambůrková
11. 08. 2016Mám ráda dopisy, jsou i dnes tím krásným a osobním.
A svět žen? Tam raději nelez. :-))) /T
třeba nejde někde v tatranském podhůří nějakého kamaráda, co ho takto potěší. a nebude muset vylévat frustrace.
plytké kusovité bláboly, snažiaci sa na silu niečo povedať, no márne.. bohužial bez tipu
Ten pohled a parfém k tomu...vzácná chvíle:-) Olympiáda v šatně:-) Nepochopitelný svět...pro muže:-) Mít vše hned...bez napětí a teď:-(
aleš-novák
11. 08. 2016Několik dnů... i taková obyčejná věc, jako je dopis, papírový dopis v obálce se známkou, se během pár let stal vzácností...
nicméně: všechny díly dnes velmi vydatné...