Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrežněv Pride
Autor
Movsar
Lesbičky s lízátky
V průvodu šly taky lesbičky s lízátky. Ty se mi líbily nejvíc. Byly o moc lepší než soudružky s mávátky. Ale kdoví co tenkrát ty ženské v modrých košilích dělaly, když jejich průvod skončil. Třeba pak někde v soukromí, mimo dohled tajemníka, sundaly své špičaté podprsenky a jedna druhé staly se lízátky. Láska je nejspíš pořád stejná.
Voodoo tanečnice
A taky tam byly černošky s velkými zadky v šortkách. Tancovaly divoce jako při voodoo a voněly santalovým dřevem. Táhlo mě to za nimi, i když jsem jim byl lhostejný. Přikovány k sound systému třásly těmi zadky a jestli únavou neusnuly, třesou s nimi někde na Letné dosud.
Brežněv Pride
Jako by pražská Prague Pride, průvod homosexuálů městem, byla něčím novým.. Vždyť tahle země už v roce 1970 zažila takový protoprůvod hrdosti. To se na ruzyňském letišti s něhou prvních milenců líbali Brežněv s Husákem. Kamery navždy zachytily ten projev mužské erotiky, rozpučelé jako květ na pozadí snu o věčném přátelství a socialismu vůbec. A možná se těm dvěma smělým mužům, snad vlivem lásky či tehdy už módní kyseliny lysergové, měnily šátky okolostojících pionýrů duhovými barvami.
7 názorů
aleš-novák
22. 08. 2016v knihách etikety se to označuje termínem "dvojitý Chruščov"...
Evženie Brambůrková
21. 08. 2016Máš dobré postřehy, ale Kočkodan to dorazil. /T Také si ten pohled na soudruhy dobře pamatuji. Fuj.