Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezávislý
Autor
Oldjerry
než uděláš krok
zahoď své strachy
a očima zastav hrozby
rozeznej člověka podáním ruky
a sochu obdivem
od přeludů,
kterými projdeš
postav antagonizmy proti souvislostem
a činy
popírej neschopnost
s jablkem v ruce
a kladivem v druhé
odpusť kamenům
zapal se uvnitř
a rozsviť se ven
všem co mají oči
22 názorů
taktrš - ď a to tak zvaně velmi
trosečník se od 30.10.2016 nepřihlásil a jestli měl nějaká díla, tak je smazal...
Jo, dobrý, nedorozumění se občas stane. Hlavně, že jsme si to rozumně a přátelsky vysvětlili. :-)
Trosečníče - všechno dobrý, máš pravdu, asi sem nepatřím. Ono to tu nikoho nemusí zajímat - prostě jsem jen dostal v životě párkrát do zobáku jen proto, že jsem bezmezně věřil. Teď jsem v opačné poloze - furt ve střehu. Vyplývá s nejistoty, která je důsledkem právě toho minula. Pardon - ale i to se mi tu už stalo, že jsem byl nepřímo nařčen, že kopíruju práce... přitom to byla díla moje, publikovaná na jiném serveru pod jinou přezdívkou...
A za páté nevím, dál... Mám na mysli jinou báseň než tuhle, ale to je jedno. Nebylo to z legrace, nýbrž v přátelském duchu. Tady nešlo o mechanické napodobování, jen pouhou inspiraci. Možná máš problémy s pochopením/tolerancí lehké nadsázky, či jak to nazvat... :-( Nejspíše jsme oba z úplně jiného těsta, ačkoli to tak zpočátku nevypadalo. No nic, snad tu najdu spřízněnější duši...
Trosečník - s tímhle se nežertuje ... buď to musí být jednoznačně označeno jako sranda (což tady neplatí), nebo konkrétně v jakém díle a přesná citace. Asi to pravda není, protože kdybys nenapsal ty ani bych nevěděl, že jsi Písmák (:-D... Navíc - za prvé - v tak objemných dílech se vždycky dá nějaká vzdálená podoba najít... za druhé já - naštěstí - mám tolik svých nápadů a vjemů, že nepotřebuji žádné napodobování, či dokonce plagiáty... za třetí: já tak dlouhé věci ani nečtu, protože se v dlouhých textech ztrácím. Mám rád jasné věci, které nepotřebují tisíc slov... za čtvrté tohle bylo publikováno dřív, než jsi vstoupil do našich řad.
zdarec... a pocem, pocem, mám takový dojem, že sis ode mne v jedné své básni něco trochu vypůjčil. :-)
ále, nedělej si škodu speciálně kvůli mně, piš dál taková pěkná dílka... :-)
Trosečníče - tak ti nevím - zatím jsem neztroskotal... co pro tebe mohu..?
Kat.mat - Ď... na potlesk jsem jako gottes von Karl Gott, (ale děkuji fakt!)
Adriana Bártová
04. 10. 2016..činy popírej neschopnost... to je moc hezké
a poslední sloka je také moc dobrá, celek vyznívá přirozeně a výmluvně, T*
blacksabbath
03. 10. 2016zapal se uvnitř a rozsviť se ven..............*/***
Dobře se vyjadřuješ, vždy uhodíš /kladívkem i slovem/ tam, kde je třeba:-)