Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA pak že není na výběr...
Autor
Muamarek
Strany mám rád pouze dvoje
každá mě již mockrát zvala
(vždy jsem jimi uspokojen):
Jedna velká, druhá malá...
20 názorů
To já, když jdu na malou, tak zároveň jdu i trochu na velkou... o(( /**
nevím,neznám
14. 10. 2016v prologu nic nevidím.
a k vlastnímu dílu: co když nedoběhneš? :-D To už moc spokojen nejsi, co? každopádně aspoň ty hlasovací lístky si v oné místnosti můžeš použít, aby se setkaly s užitkem.
aleš-novák
13. 10. 2016jsou situace, kdy jde demokracie stranou...
blacksabbath
12. 10. 2016Jedna velká...druhá malá....obě Tvoje......
Někdy vlna ale tlačí
Stranou se tak hlavní stala
(všude lidé - je to k pláči)
která normálně je malá...
White: Trochu jsem se teď té politice věnoval, už zase přejdu na něco dalšího. Tohle nemělo nějaké vyšší ambice, jen prostě blbůstka, miniaturka...
"Překlepa y nedoklepy" netřeba řešit :-))))
Díky za zastavení a komentář, měj se :-)))
Whitesnake
12. 10. 2016oči - ach ty překlepy a někdy i nedoklepy :-)
Whitesnake
12. 10. 2016Poslední dobou máš "politickou" slinu?
Zde chybí trochu lepší pointa - není to taková pecka mezi noči.
rým pouze dvoje/uspokojen je skvělý... já sám moc souznělých rýmů nepoužívám, pro mne je větší výzva tzv. "čistý rým", ale vždy rád kvituji (souznělé rýmy ve větší míře používá třeba Nohavica - Kryl zase v drtivé většině ty "čisté". A nekorunovaným králem objevné souznělosti byl pro mne vždy textař Vrba.