Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVirus z Čech nakazil svět!
Autor
IQ nick
čím větší dement
tím vyšší post
26 názorů
blacksabbath
09. 11. 2016Donalda já mám spojeného s kačerem....hrdinou komiksů vytvořených Waltem Disneyem
Tak já jako historik - bílý heterosexuál radost mám. Už mi ta zblblá politická korektnost (pokrytectví = lži) lezla krkem. Dávám Donaldovi šanci.
Uvidíme.
Ještě ne, ale dobře mi z toho není. Mám nějaký "kundí chvění" že se to bude šířit jako lavina. Dementi všech zemí spojte se!
Jako že, někdo ho volil ne? A těch bylo víc než těch druhých... tak o to mi jde... přesněji, z toho mám obavu.
aleš-novák
09. 11. 2016Diano, s hodnocením bych ještě počkal... třeba budeme příjemně překvapeni. a i kdyby ne, je to jejich president, ne náš...:o)
Viděla bych to jako aleš: Nejvíc závisí naše životy na nás samých. Ale radost z toho výsledku taky nemám :-(
aleš-novák
09. 11. 2016jakou máš nejradši...a víno červené mám vyzkoušené, ale fantazii se meze nekladou...:o)
aleš-novák
09. 11. 2016kousek čokolády nech rozpouštět na jazyku ve víně...vynikající...:o)
aleš-novák
09. 11. 2016díky za vysvětlení...myslím, že není důvod k chandře, Amerika je daleko, Bůh vysoko...naše životy záleží víc na nás samých.
dobrá kombinace je i čokoládu zapíjet vínem...:o)
aleši, jspu lidé, kteří momentální chandry zapíjejí alkoholem a ženy, které totéž zahánějí Studentskou pečetí, třeba... :-))
aleš-novák
09. 11. 2016jakou čokoládu?
mě připadá, že se demence už pomalu stává normou, ...ale já nemám tu čokoládu.... :O) ...to pustí... :-)
myslím, že už je možný cokoli a normální lidi budou za chvíli k vidění jen v rezervaci :)))
Jo, třeba se ti dva dementi nějak domluví, jen jestli to bude Čechům ku prospěchu.... a já tady nemám dost čokolády... :-(
aleš-novák
09. 11. 2016nějaká narážka na USA...? :o)
můžeme být rádi, že Donald má české vazby, třeba se to povede zhodnotit...