Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvět podle Zdendy
Autor
agáta5
Písmák je prolezlý diletantizmem a těžko stravitelnou poezií. Se špatnou poezií jde ruku v ruce rádoby slušná a dokonce i neodborná diskuze, občas i nějaký ten sluníčkový názor s dojímáním se.
Nemoc, která se rozlézá do našich domácností, do našich ložnic a kuchyní je třeba zaléčit nebo odoperovat. Jiné cesty není. Nelze trpět tento mokvající vřed na prsou modrého serveru!
A tak vyvstali noví bojovníci upřímného slova, srdnatí ve svých projevech, předat světu svoji výjimečnou medicínu. Dávkování pokud možno ihned, nekompromisně a bez umrtvení. Od monitorů zručně odhalují pokřivené povahy poetů, obratně zasahují do jejich prohnilých duší a hloupých komentářů přesně mířenými řezy svým spravedlivým skalpelem.
A světe div se! Písmák se uzdravuje.
Ti z nejchromějších padnou do hrobu sami, ty odolnější se popostrčí nohou. Už žádná nepovedená chamraď, už žádní rádoby umělci.
Písmák zažívá přerod. Všude rozkvétá pravda. V poupatech oživší poezie zavoní upřímnost. V genech nových poetů již není špatného chromozomu. Rodí se jen skvělí a upřímní písmáci a jen nejlepším z nejlepších. Těm tupým a zapšklým na okraji písmácké rezervace vybuchují počítače, chromnou ruce a slepnou.
V tu chvíli se chrabří bojovníci otáčejí a jejich pohledy se zastavují na serveru Pište- povídky.cz
Chytnou se za ramena a s veselou písní na rtech odchází konat dobro...
16 názorů
ale jo, je to spíš taková satirka na některé písmáky, vyvolal to movsar svým textem svět podle... a docela se to ujalo na chvilku :) díky za čtení
všem
Tak nevím do jaké míry je to oslava a do jaké míry ironie a jen pomalu mi dochází, proč je to uveřejněo jako pohádka, ale e přesto se domnívám, že podobně úderných textů by se na Písmáku uplatnilo i víc. Nebo jse snad to, že se tu v krátké době objevily dva s podobnou tematikou, následek nějaké soutěže? :-) Tip.
chtěla bych mít kamarády
co má dílka mají rády(i)
tahle klání půdu hnojí
jenom srabík se jich bojí :-)) *
:) dikes za klubík a za čtení :) jj, plamennost téměř biblická
Zdendo, no mě přišlo líto, nechat tě dělat tu špinavou práci sám, r.l. je tvrďák, s ním za zády dokážeš divy :)) jj, na PP je konání dobra velmi velmi obtížné :)))
vk, tak Zdenda je o level lepší, to je jasný :)
Evženie Brambůrková
24. 11. 2016Asi půjdu někomu dát úsměvného smajlíka a trochu se rozněžnit nad květinkami a zvířátky. :-) /T
aleš-novák
24. 11. 2016tak rychle do klubu, než mi vybuchne počítač...:o)
Whitesnake
24. 11. 2016Příkladná plamennost, až téíměř biblická. Tato rovnice ovšem nemá řešení. Každý má svou pravdu a těch je nekonečné množství. Bohužel :-(