Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedeux ex machina.
03. 04. 2002
11
1
2290
Autor
BooB
a zrazu akoby nebolo nič
ba báli sme sa čo i len pohnúť
ten kľud nás nestrašil len zmiatol
ako vždy keď vypadne elektrický prúd
1 názor
sestrička, dobrý návod :o)
už bolo všetko povedané :o) drámy obyčajných ľudí...zdanlivo banálne...ale nakoniec zasiahne...aj bez elektrického prúdu...podarilo sa Ti vystihnúť atmosféru
ˇ:o) My tiež! Je to o niečo tragickejšie ako tie predošlé, aj keď ten chlapec na loďke vo mne zanechal stopu...
Páči sa mi tu najmä nádväznosť. Každého slova a kždej myšlienky. Skús si to prečítať naopak (prehoď riadky od posledného k prvému) :o). Sedí, čo?
Tak mi napadlo. Čítal si už dielka od slovenskej písmáčky s prezývkou vánok?
cosmosphereX
04. 04. 2002
a prešlo auto --- a malo značku --- BA --- vôbec som nerozumel ---- mňa predsa nemôže nič rozladiť --- zvesil som čiapku z vešiaka a poď ho ---
nie som celistvý --- to preto
Sýkorka: hm... dá sa to čítať i naopak, ale to by som ale už nebol ja... mám ale OBROVSKÚ radosť z toho, že sa niekto s mojimi "riadkami" hrá :)
len my obyčajní ľudia si musíme svoje drámy, komédie a tragikomédie vyriešiť vlastnými silami, bez režisérskeho zásahu vyššej moci, že? Tretí riadok hovorí veeeľmi veľa o ľudskej podstate. Tiež tipík a Booba po prvýkrát zaradím do Klubu slovenských Písmakov...
páni - ĎAKUJEM! urobili ste mi radosť! (ten zelenáč je roztomilý!)
veľmi si cením zaradenie do Klubu slovenských Písmakov
vďaka! ešteže nepijem - to by som padol pod návalom osmice usmievavých greenhornov...
Standa: a odkiaľ vieš, že mám rád zelených mužíčkov? Lebo každý večer vyzerám nejaké to UFO a oni sa mi nie a nie prihlásiť... :-)