Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozor! Akční slevy v hypermarketu Carrefour!
03. 04. 2002
4
0
3005
Autor
gd
Kam to všichni běží?
Běží pro hovězí!
Zadní 130,-.
Přední míň.
Spousta levných laskomin.
V hypermarketu Carrefour pouze do konce týdne!
bebitka blond
11. 04. 2002Monty_Python
11. 04. 2002
o slovu japný encyklopedie diderot mlčí. zajímavá jsou ale nejbližší slova, která snad s významem souvisí:
japík, ambiciózní mladý muž usilující o úspšnou kariéru, který demonstruje své (profesionální) možnosti oblékáním, životním stylem a podobně.
japona [chapona], španělský středověký tanec doprovázený zpěvem.
bebitka blond
11. 04. 2002
kecáš :-)))))
byl jsem tenhle tejden v Carrefouru a nic tam neměli :-))))
Ještě před chvílí jsem se mračil na dvoustupňový mráz a chumelenici... a teď se směju, přestože chumelí dál. Nepozved mi náladu gd a jeho veršovánka,ale to všechno,co se semlelo kolem... škoda, že sem nemůže připsat něco Hašek (samozřejmě že Jaroslav!) , troubo ! Hokejisti si jen dělají modřiny a přerážejí kosti...
ale já to ksakru vidím!!! to jsem blázen, nebo co? v jakým formátu musej bejt obrázky, který sem chci dát, jpg nebo gif? je nějak omezená jejich velikost nebo co?
Těžko říci, kdo je blázen.
Snad počítač si blázny tropí.
Je to tím, že jejich server je pekelně pomalej...
Monty_Python
03. 04. 2002Václav_Vydra
03. 04. 2002Václav_Vydra
03. 04. 2002Václav_Vydra
03. 04. 2002Václav_Vydra
03. 04. 2002
Vydra Vydra, máš recht, si blbej jak tágo :o))) a šmidra vydra :o)
Stanislav, koukám, marťaní exhibice slušně pokračuje :o))))
koukám, že má propagační báseň měla poněkud zdrcující účinek na mentálně labilnější osoby... sorry, monty.
Monty_Python
03. 04. 2002Monty_Python
03. 04. 2002Monty_Python
03. 04. 2002
doprdele monty, to si děláš srandu, že to zase není vidět... já to vzdávám... jo, mimochodem - carrefour je obchoďák na smíchově.