Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRychle, rychle ....
Autor
Cimanad
Rychle, rychle .....
Všímáte si, jak si dnešní doba žádá rychlost?
Pohybujeme se rychlými kroky, jezdíme rychlovýtahy, v rychlých autech, rychlících, rychlovlaky. Jen doufejme, že nebudeme muset použít rychlobrzdu. Na auto si můžeme udělat rychlokurz v autoškole, abychom se pak rychlostí blesku mohli pohybovat po našich silnicích. Svůj výkon si můžeme změřit rychloměrem.
Ve sportu se můžeme třeba věnovat rychlobruslení, když se zraníme, použijeme rychloobvaz.
Máme i rychlenou zeleninu, okurky rychlokvašky, svou potřebu nasytit se rychle zvládneme v rychlém občerstvení.
Ve volném čase se věnujeme kutilství, tedy někteří z nás - pomůže nám rychle schnoucí barva, rychle schnoucí lepidlo i rychle schnoucí lak.
Můžeme také využívat služeb rychločistírny nebo rychloopravny čehokoliv.
V dnešní době prostě musíte najít rychlé řešení, mít rychlé výsledky a rychlé reakce ke zvládnutí všech životních situací.
I Foglarovi hoři se jmenovali Rychlé šípy. A co Rychlonožka?
Tak také žijete rychle ? Zpomalte, ať vás nestihne rychlá smrt !!!
5 názorů
Evženie Brambůrková
10. 07. 2017Než se mi pomalu dopečou sněhové pusinky, půjdu se pomalu svalit a sledovat Vinnetoua. :-) /T
Mám k rychlosti vztah, zejména k rychlokvaškám...máš dobré postřehy, ale to jsem ti už někdy psala:-)
jj, nakonec i rychloškola v Plzni vyplivla pár desítek rychloinženýrů :)))
dobrý fejetonek, jdu si rychle vypít kafe :))
aleš-novák
10. 07. 2017nechal jsem si ujet rychlodráhu, abych si mohl v klidu tento fejeton přečíst...