Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVážná
Autor
Michelle d´Estrees
Seděla jsem v koruněh stromů a foukal vítr, tak ostrý a bodavý. Moji duši prostoupily ostny. Seděla jsem a foukala bubliny z bublifuku. Létaly kamsi k nebi, skrz oblaka, za kterými bylo vidět paprsky slunce a taky těch všech, co tu už nejsou. Jak mi chybíte.
Znovu vítr a seno po louce. Jen si tak létá, je tu a vlastně už bez života. Létá. Skromné paprsky slunce podpírají moji padající bradu a paty klouzající z větve. Listí padá do sena. Strom se chvěje pod nápory víry a emocí, pod nápory přírody a existencionalismu. Jsme tu jen jednou, křičí hnědé listy skotačící mezi senem. To slunce. Pořád září, a přitom tak podzimně a málo. Nejspíš se loučí. Chtělo by říct, taky tu nebudu navěky, ale tomu stejně nikdo nevěří.
Vím o tobě, nemysli si, že jsem zapomněla. Vnímám tě vždy, když pohlédnu k nebi, a to se rozevře, jak studánka tisíce světů. Dáváš o sobě vědět dost ponurým způsobem, příteli. Ale mně to vlastně nevadí, hlavně, že jsi tu. Že jsi tu, kdykoliv vidím suché seno, cítím vítr ve své duši a slunce nedokáže svítit naplno. Větve se propadají, ale ty je zadržíš, do té doby, než bude i můj čas.
4 názory
Dosti intimní sdělení. Vyznání. Vyznání víry?
Tadye je překlep (příklep) ...v koruněh...
hlavně vstup do miniatury.. seděla jsem v korunách stromů - ve všech? nebylo by lepší v koruně stromu? u miniatur je strašně důležitý, aby byl autor přesný a opravdu si to představoval a podle toho psal... jinak je to snůška kravin ... strašně moc se smály a košíky plné hub. to je věta, která nedává smysl třeba vůbec, je nedopsaná
První a poslední odstavec se mi líbí. V prostředním několik nedostatků, třeba : aby je shodil z větve, jako mě. Strašně moc se smály
Oni ti houbaři byli na větvích? A taky smáli s I...