Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAntverpy 1910
Autor
Yan73
Pianista jen projíždí
klávesy rukama a pije
zlehka svůj absint. Na hýždích
chlapi se střídaj u Marie
a nametený opilci
čůraj do umyvadla s chutí
(anebo na zem). Na lilcích
kuře se peče. Není k hnutí
na záchodě a barevný
holky tu nosej kořalky tak,
že všichni jako carevny
v Rusku jsou zlitý. Kdo to škytá?
Hnědý a bílý, černošky
i žlutý pro pány jsou tady,
stejně jak mladík Koko. Škyt!
Pěsti a nože! Má to grády!
Nahý štáb řádí, dragouni
bijou se drsně s námořníky.
Koko se nudí na houni
a špulí svoje něžný rtíky.
8 názorů
Dík za zastavení a za kritiky.
Pokud jde o kuře, tak moje úvaha byla, že něco tam musej dostat k jídlu, když dostanou hlad.
Námořníci taky nejsou špatný, viděl bych to na remízu.
Ahoj Y.
jen to kuře na lilcích mě v tom trochu dráždí... že by od hladu? :-)
a fandím dragounům!
pěkné.
Nejvíc mne baví poslední dvojverší:-)E.M.Remarque má ve Třech kamarádech postavičku teplouška Kikiho,co s mamá prodává sebe a párky... tak mi to nějak připomíná ten tvůj obrázek ulice s Kokem:-)
Vojáci by v žádné dekadentní putyce chybět neměli - ovšem samozřejmě že mám na mysli důstojnínky nejlepe ošavlované (ted' jde o zbraň,aby bylo jasno), šavlí se dají krásně rozsekávat stoly a židle nebo propichovat polštáře,ze kterých pak lítá v historických filmech velmi krásně peří.
Jsem potěšen. Dík. Rozklad by mi šel:)
Původní verzi jsem měl hotovou tak v půlce září, když tu najednou mně napadlo - chyběj tomu vojáci!
Tak jsem je tam po měsící do poslední sloky dostal:)
Ahoj Y.
Když jsem ti před chvilkou psala,že my dekadenti si rozumíme,netušila jsem,že máš v rukávu takovýhle skvost. - Perfektní velmi jsem se u toho pobavila. A to nejen tím,jaký obraz jsi namaloval,ale i tím.jak jsi ho namaloval. Tip !