Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha slavičí
Autor
aleš-novák
když Ortel letos
dostal loňské hlasy
dostane příští rok
letošní asi?
14 názorů
Adriana Bártová
29. 11. 2017tak to se omlouvám ČT, a beru svůj útok zpět, Nova, to je jinej rank, tam může běžet úplně všechno
omluva, pane řediteli...všechno ostatní platí, trapas, fraška a vysmívání národu
díky aleš-novák za upozornění
aleš-novák
29. 11. 2017ČT je v tom nevinně, hráli to na Nově... ale jinak souhlas...zdá se, že díky Ortelu má Slavík z ostudy Kabát...kdo ví, jestli za rok ještě slavík bude...
Adriana Bártová
29. 11. 2017Tuto anketu jsem přestala sledovat asi v té době, kdy bylo jasné, kdo vyhraje, a to už je sakramentsky dlouho, a když jsem se dozvěděla, jak to dopadlo letos, nemohla jsem věřit vlastním očím, je to trapné a urážlivé, pro všechny zúčastněné, nechápu, že KG má takovou frašku zapotřebí, a ČT by měla vrátit koncesionářské poplatky, protože takovými pořady podněcuje obyvatelstvo k nepokojům, a to by si veřejnoprávní televize dovolovat neměla, nebo nám tím chtějí něco naznačit?
aleš-novák
27. 11. 2017Díky, pane chytrý...
Už je to tady zpátky. Co se nehodí, škrtáme. Svoboda? Kecy! Cenzura jako dřív. Proto volby dopadly, jak dopadly.
aleš-novák
27. 11. 2017nijak se nezastávam Ortelu, jeho tvorbu ani neznám...záměrně. Ale zastávám se těch, co hlasovali a jejich hlasy nějaká komise "zneplatnila".
Ne že bych byl příznivcem a obdivovatelem Ortelu, ale kde je nějaká ta objektivita? Je to jak s těmi vajíčky - žijeme v době lživé... /**
Jsem poslední,kdo by Ortelovi fandil,ale demokracie nemůže být "vocád' pocád'". Pokud má tolik příznivců,že měl vyhrát,tak měl vyhrát. Tip.