Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekondenzace
Autor
pan Kvído
dělím se o čínskou polévku
s odvlhčovačem vzduchu.
tvoříme pár
v neviditelné mlze.
čas tiká
i monotónní hučení strojů uklidňuje
, cítím to,
jsme na pokraji urbanistické nirvány.
voda z okenic stéká
po nahých ňadrech
žen afrického kmene.
vpíjí se do tmavé kůže
až k zrcadlovému textu
za jejich tělem.
v časopise píšou, že se jedná o kočovné etnikum
kdo by byl tušil,
že skončí na parapetě
mezi air wickem a savem
jako posmrtný žmolek.
?
9 názorů
no ja to malem skrtnul cele hehe nakonec jsem to dal sem a jsem rad, ze se libi. diky :)
Takové postmoderní zátiší,které má svou zvláštní atmosféru. Poněkud bych text seškrtala,ale jinak u mě dobrý. - Tip.
voda se vpiji az k opacne strance v casopise, prosakuje k textu na dalsi strane - proto ten zrcadlovy text. a cinskou polevku jsem zrovna jedl, tak proto :)
dekuju ti za kritiku; vsechno si beru k srdci
Rozhodně neotřelé obrazy, jeden však nedostupný jako například o zrcadlovém textu a trochu zavádějící je zmínka o čínské polévce, tedy konkrétně slovo čínské, které mne nutí hledat souvislost s Afrikou. Ale to je vše, co mi nedošlo, naopak oceňuji plynulost a soudobý jazyk bez nadbytečných přívlastků i nenásilně vykreslenou náladu.
Kdyby tam ležel bulvár, tak by tam ty "kachny" přežily a natřásaly jen smyšleným peřím. Zajímavá cesta kočovného kmene a báseň.
tohle je super :) jsem je normálně viděla... jak se kroutí v bocích a natřásají všechny ty cinkrlátka ... jj, fakt dobrý - pro mě jedna báseň:))