Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáš svoje zásady
Autor
gabi tá istá
chýbam ti?
dobre vieš
na tvoju otázku
nemôžem dať odpoveď
ani áno ani nie
viem neviem
čo na tom záleží
viac nepobežím
jak malé decko
pochváliť sa
požalovať
porozprávať sen
príliš veľa vieme
aby mohlo byť
ako kedysi
byť milenkou
verného manžela
aká absurdná predstava
podvádzaš
manželku aj milenku
miluješ seba
17 názorů
gabi tá istá
12. 03. 2018Jarko, pocity, aj zmysel, čo viac si priať...tebe dobrú noc:)
gabi tá istá
12. 03. 2018pekne si to, zvedavka, veľmi pekne
napadlo mi, že
možno nemiluje ani seba, len zjavne niečo nepochopil
ja si myslím, že ľudia robia chyby nie preto, lebo chcú, ale nejako sa zle v živote zorientovali (zatiaľ!)...a tento prípad mi pripadá podobný
potrebujeme múdrosť, aby sme nachádzali dobré riešenia a pokoj v duši
gabi tá istá
11. 03. 2018Silene, skvelý komentár, ďakujem! Jooo, srát Tě může! :)))
Lerak, som ti vďačná,že komentár nikdy neodflákneš, poctivo sa zamýšľaš, preciťuješ...dííík!
Tak si taky dovolím. O lásce ... pardón, tedy o zamilovanosti toho každý víme už tolik. Ale nikdo není schopen oběti. Každý víme o manželství mnoho, ale mnohé otravuje odpovědnost. Mnozí pindají teorie o sexu ale plují jen na jeho hladině pod nebem, nebo nad jeho hloubkou. Jsme věčně gravidní z problémy a v koutě lásky nám umírá její matka fantazie.
Básně jsou o životě. A život druhem básně jeho talentu. Co cítít v Gábiných básních? Přece život! Tak jí nechme její originál.
Nemám pražádné právo dotyčného odsuzovat, ale srát mě může, no ne?
Pořád mi tenhle pocit ze tvých řádků chyběl, říkala jsem si, jak dokáže být ta temperamentní Gabi tak neskutečně tolerantní, ale zatraceně ňák furt?
Huž jsem klidnější.
Gabi. Já jsem si tam vložila sex, tak jak to má být, a Ty si nechej pocity. Nebudeme to dále rozebírat. Pa M.
gabi tá istá
11. 03. 2018agátka :)
gabi tá istá
11. 03. 2018Magdalene, ja v básňach hľadám a nachádzam skôr pocity, ako zmysel a možno v tých mojich tiež niekto zachytí pocity, prípadne sa zamyslí a nájde aj zmysel alebo nezmysel :), je to na čitateľovi
Ľuboš, kým sa rozhodneš, bude rozhodnuté za teba :)
Haiku, rispet a pod. typy , také musí mít aspon základ ..Jaro, příroda, aby člověk věděl o čem čte. Číst básen bez smyslu, je jako jíst vepřovou bez knedlíku. Nejsem básnířka, něco si teda o tom přečtu a zjistím. Děkuji za odpověd a hezkou neděli.
Záletníky bych do role sobců netahala, to by většina mužů byli sobci. Sobectví je o něčem jiném. Miluje ženu - užívá si s milenkou. Miluje milenku- opustí ženu. Miluje obě dvě. Básen , promin, pro mne nemá smysl.