Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRecept na Je a bude mi dobre
Autor
gabi tá istá
naťahovanie kto z koho
slnko sa snaží no pán protivný
metie zo striech kúdoly bieleho prachu
bez súdu šľahá do tvárí
zaslúži nezaslúži
všetkým rovnako
zabalenej do vône
stačí mi
šáločka sladkej horúcej
a jedno vľúdne slovo na deň
14 názorů
gabi tá istá
20. 03. 2018agátka, je mi dobre, je príliš aktuálne, chcela som vykričať všetkým, že je a bude mi dobre! ale ak by sa ti páčilo viac Je mi dobre, urobím tak only for you, napíš
gabi tá istá
19. 03. 2018to je milé, Um...predstavujem si malú Umbratičku so šálikom
I když je to delší báseň,připadá mi jako takové vlídné haiku. Nevím proč,ale při četbě druhé sloky se mi před očima objevil bílý šálek z chlupaté angorské vlny,který jsem nosívala jako dítě. Konce té šály měly tvar srdíček. Tip.
gabi tá istá
18. 03. 2018dobrú noc, Evička Zvedavá :)
gabi tá istá
17. 03. 2018vďaka a2a2a a agátka, potešili ste ma...aha koľko a a a a a :)
moc mě oslovil začátek.. zaslouží nezaslouží, všem stejně :) super vyjádřeno - palec hore!
gabi tá istá
17. 03. 2018sladká horúca je káva Ricoré, žiadna medovina, Ľuboš a mrkám na teba obomi očami - mrk mrk, aby si to aj počul :)
gabi tá istá
17. 03. 2018je mi cťou, dvanáctko:)
To je svatá pravda. Má ústa duše, také nejsou zrovna vybíravá. Jen ráno k snídani trochu čerstvého úsměvu a ze sáčku lidství, dobrého cereálu "mysli." Člověkem jsem vlastně asketickým. Co bych si vlastně počal s otylou a rozmazlenou duší.
Tvůj dietní recept si zapisuji do "špajz karty."