Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrach
15. 04. 2002
11
0
2086
Autor
vest
Lezi, ale nie v mojom naruci
spi a netusi, co ma muci
Nevnima ostrie skalpela,
co eminuje jeho nepriatela
Dnes bojuju zanho ini
a stvorlistok dateliny
v mojej hrsti vadne
pomaly bledne
Bojim sa...
spi a netusi, co ma muci
Nevnima ostrie skalpela,
co eminuje jeho nepriatela
Dnes bojuju zanho ini
a stvorlistok dateliny
v mojej hrsti vadne
pomaly bledne
Bojim sa...
cosmosphereX
07. 05. 2002cosmosphereX
03. 05. 2002
Čiší to z toho. Ten strach mi běhal po zádech. Rozhodně piš dál. Je to dobrý. *)
Seregil aj Vero velmi pekne dakujem. :))) Robim to len kvoli ludom ako ste vy! :)))
Dakujem :))) Ale az teraz som si vsimla, ze tam mam preklep, to je hroza so mnou.
Eliminuje a nie eminuje. Ale co uz...:)))
A co ma prekavpuje, ze sa nikto nestazoval! Cital to vobec niekto? :)))
Colito, dakujem za hviezdicku jasnu :))
A Pen, ma prekvapuje a nie prekavpuje! Sa ospravedlnujem...:)
to i dnes hovori z duse! vest si dobra a nedaj sa! je to uprimne a tak bolestive!
bojim sa aj ja, tak velmi, az mi to berie dych...
T*
Vdaka tanganika, ked viem, ze sa niekto boji so mnou, hned sa citim lepsie. A ked viem, ze si to ty, tak sa uz skoro vobec nebojim. :)
Ale kdeze, som zle neposlusne dievcatko... :)
Som kozliatko Alenie, je so mnou len trapenie!
Tanganika, ty si aj tak najlepsia. Simply the best! Better than all the rest. ...
:) spievaj so mnou
tak vest, nemam slov...ja sa len pridavam do radu tich, co sa boja...a placem s vami!!!t*
Vobec neskaces siti! :) Vdaka za pochvalu, dobre mi padla takto po veceri. Lepsie sa mi bude zaspavat, ak viem, ze sa paci! D.
Dievky, dakujem! Uz sa bojime tri, uz tri slzime...
Ja by som bola radsej, keby sme sa iba bali, ale neda sa! :)