Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seintimně
Autor
Lnice
narodili se spolu v neděli
dal na okraj stolu čaj
ona ruce
víš jak voní routa?
přes ommatidia
barvami UV spektra
seděli nad rozkrojeným dnem
do ticha medu
nořila potajmu nůž
on po hlavě
14 názorů
Taky ůplně nerozumím, ale emoce jsou v tom intenzivní, byť skryté na dně (rozkrojené dno, rozkrojený den - zajímavé možnosti interpretace:)
Připadá mi to jako takový pěkný feministický horůrek. Tak na ně na chlapy ! - Do ticha medu vnořit po tajmu nůž a namazat si je na chleba ! Tip.
nedoslovnost mám někdy pro možnost přemýšlení ráda, tady ale to - on po hlavě - si ale asi nijak nerozklíčuju - leda, že on něco intimně po hlavě ;-)
Evženie Brambůrková
03. 06. 2018Mám ráda zajímavé věci. A ty je pro nás máš. :-) /T
Jeff Logos
03. 06. 2018V mládí jsme říkali o pěkných věcech, že jsou epesní. Nevím, jestli to slovo ještě žije, ale já bych jím ohodnotil tvé dílko.
Lenko,vyhledala jsem info, tak si umím lépe představit, jak voní routa vonná/ve středověku používaná proti duchům, nyní ke snižování lomivosti kapilár/ a že nahlédnutí omatidii členovců /vážka jich má 28000/že skládá obraz oka...
Hodně zajímavé verše, v tom, že obsahují i vědecké pojmy, jsou jedinečné, ráda tě čtu - dozvídám se:-)