Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePribeh o Paulovi(na konci ho bohuzial obesia) 1
Autor
Vole
Bolo rano. Vlastne bola este noc. Neskora.
Party sa koncila, a Paul (na konci ho bohuzial obesia) sa so svojimi pochybnymi priatelmi chystal na 'poslednu vypravu velkolepeho vecera'.Byt bol plny dymu, alkoholoveho oparu, zvyskov narkotickej energie, posliapanych pomarancov a velkych ocnych zreniciek (kedze sa do toho tentokrat vsetci zapojili, a potom museli pit hrozne vela mineralky). Paul (na konci ho bohuzial obesia) spolu s Alice a Natalie prave presviedcali Sergea aby isiel tiez, ale Serge bol prilis zjety. Nakoniec sa vsak rozhodol, ze do zily to je urcite lepsie a od teraz uz na to snupanie fakt kasle. Bolo len trochu blbe ze nemal ani ponatia , ze jeho 3 priatelia stravili poslednu polhodinu tym ze mu nieco rozpravali o svojich planoch a o nejakej nocnej vyprave. A vlastne vobec netusil, o com sa asi tak s nimi po cely cas bavil. Situaciu nakoniec vyriesil Paul (na konci ho bohuzial obesia) a zobral Sergea proste so sebou. Obislo sa to bez väcsich konfliktov.
Sledovat tuto skupinku a byt prave tak prijemne zfetovany, nemohol som odolat a pripojil som sa k nim. Presne v tej istej chvili mala asi rovnaku myslienku aj Sophie, a tak sme spolu schadzali po schodoch aby sme ich dobehli. Steny boli vlhke a pekne vonali, Sophie mala ocarujucu chodzu, neskutocne vela energie, sexi oranzove nohavice a velmi kratky cierny svetrik, alebo co. Odjakziva sa dost podobala na Madonnu, bola vyrazne inteligentna a sympaticka. Pocas cesty sa ani na chvilu nezastavil prival jej slov- o naramkoch, o nakupovani, o kamoskach, o homosexualite, o vine, o vodke, o potulnych cirkusantoch, o kupani...
-Sophie
-Co?
-Mozem ta objat?
-<smiech>
-<objatie>
-<neznym hlasom> Povedala som 'ano', ty curak?
-Musime sa ponahlat
-Budes ma niest na rukach?
-Asi ano.
-Nicolas vidim teraz vsetko z uzasneho nadhladu. Mal by si to vyskusat aj ty.
-Ale nie su to vsetko len prazdne slova?
-Su. Ale chcela by som, aby sa svet aspon na chvilu zmenil na nadvorie stredovekeho hradu.
Ak s nou teraz nahodou spadnem bude to pruser. Fakt pruser. Ale uz sme aj tak dobehli Paula (na konci ho bohuzial obesia) a ostatnych.
A dobrodruzstvo je na zaciatku.