Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprochází mnou
Autor
Bezinka
prochází mnou
tvé elektrické
dráty
a uzemnění chybí
sem tam
mám z toho
lehké šoky
a tvoje oči
chladně rybí
se smějí
tomu dopadu
tvou lásku
nemám
nekradu
a ty raději
sám a sám
ji někde
drobíš
sýkorkám
[2/2016]
22 názorů
patricia w.
před 8 měsícikrásné a dobré, jako vždy :*)
Benetko : opět pozdravuji... (asi si někdy zajdeme na kafe... v Olomouci...?)
I kdybych byl na Písmáku sto let tak si zcela jistě nebudu moci přečíst všechny tyhle krásné věci... Od bezva autorů... Ach. Tak dnes jsem Tě našel. Až dnes. Už dnes... Pěkná blbůstka s přesahem do vážna_! ;)
patricia w.
13. 05. 2020Pozdrav Kočkodanovi, tomu milému pánovi s duchem básníka :*)
patricia w.
13. 05. 2020Zdravím Bezinko :)
Mám nový PC a už se můžu i přihlásit. Byla to fuška, vzpomenout si na všechny přihlašovací údaje, hesla...... všechno jsme měla v tom starém, kde se mi podařilo vymazat všechno z harddisku. :)
Ztratila jsem heslo... tak sem vicemene nechodim... Dekuji, Pat, ze jsi se zastavila a nechala vzkaz... Potesil: jako vzdy :-)
patricia w.
04. 11. 2019dobré, jako vždy :*)
Janička-Vesuvanka : děkuji velice opožděně za Tvou milou návštěvu :-)(už sem chodím jen výjimečně...)
Guy: tak jsem akorát nahlédla.... a rovnou Tě moc a moc pozdravuji do zatím právě studeného - ale stejně skvělého - Jara :-)
Norsko : díky, milý seveřane, že jsi mi věnoval pár slůvek... Sýkorky jsou prima i jen na pozorování... A navíc je bezpečně poznám :-)
Danny, Nostalgia:jsem ráda, že jsem to sem nedala zbytečně, díky za přečtení... :-)
Nostalgia_For_Infinity
30. 06. 2018Pěkná :)